may 16th

Ja du Emelie det funkar sa att man far bara dansa om man ar under 21 haha och man far ett fult band pa armen och sa... om man ar over 21 far man ett annu fulare band pa armen som sager att man far vara i baren...

NU har jag just duschat for andra gangen idag. Vantar pa att tjejerna ska komma over  stwinsen sover och ja som jag sa har jag duschat igen, for nu ar varan dusch varm igen sa jag slipper aka bil te larissa och duscha haha


ska gora mig iordning for snart sa komemr glassbilen :p  free ice cream!  Yeay, ska bli spannande..

Igar forresten malade vi annas tvrum, hihi josses far knappt bort fargen pa mina ben :( snyggt pa krogen ikvall haha ska duscha en gang till senare i kvall @ annas house sa ska jag skrubba skrubba... fick iallafall bort halva ordet "hot" som stod/star pa benet haha... efter att vi malade klart igar gick vi som vi var till affaren och kopte glass haha alla dar inne kollade och jag hoppas dom fick ett gott skratt :P

NU ska jag flata min lugg                   bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0