21 maj

haller pa med anna scrapbooking album just nu, ska bli klart tills i morgon bitti kl 9, har gjort 3 sidor av 20.... josses kommer ta dod pa mig... just nu vill jag bara vara ute i stekar solen det ar 34 grader har just nu och varmare ska det bli idag :D Mig gillar det!

ikvall ska andrew traffa min vardforaldrar... han hantar mig efter jobbet, ja ska sova dar och i morgon bitti aker jag over till annas hus for SHOPPING :) yeay oss maste mhitta klanning, lite vaska och ett par skor som passar tillsammans, kommer bli tufft men har ju anna med mig ;)


Idag fick min Lcc sin lilla son till varlden :) han ar jatte sot!!

ut och sola igen det ar exakt var jag ska gora, nu ar det annu varmare... 36 grader... solen steker mig snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0