24 mars

livet ar inte bra just nu.. husets varme ar uppe i 70 F.. jag har pa mig 3 trojor 2 byxer och tva strumpor.. jag fryser aprumpa.. fryser och fryser nyss borjade jag grata for att det ar sa kallt, urs hatar detta vill hem och sova i min sang...vill ha pappa o mona hos mig, alla syskon ja alla i karlsborg skulle  kannas bra just nu.. Ar nog sjuk pa riktigt..!

idag har ajg bara legat framfor uppnaspisen och haft hogsta varmen pa och anda skakad uder filten :( knaprat piller och brustabletter sa det star harliga till!

nu sk jag ga igen barnen kommer val hem viklken minut som helst.. kanns inte kul emn dumderskalleont :( :(

Hannah

Kommentarer
Postat av: emelie

men gumman :( du ska se att du mår bättre snart! och snart kommer våren, det kommer gå skitfort och vips så ser man blommor! här finns dom redan :) jag saknar dig riktigt rejält!

2009-03-26 @ 10:09:30
Postat av: Mona P G

men lilla hjärtat.....försök ta ngt så du får ner febern är nog det som är felet...du ska se att du piggnar till igen! Vi är här och vänta på dig, du får ringa pappa i kväll. Jag ska på årsmöte så han skulle nog bli glad för en påringning från sin modiga och duktiga tjej...hoppas du blir frisk snart! Vi tänker på dig och skickar tankar om tillfrisknad till dig! I dag har vi alla fall grattat pappa, han var snäll och var hemma lite längre i morse, annars hade vi fått gå upp kvart över fem...han fick två påsar extra fint te av Elsa och Yngve, en sort som hette "lata dagar" och en som heter "barfota i gräset" dom luktade supergott! Micis gav honom badkulor till en slapp tid i badet, och Karolina gav honom en jättehäftig tårtkniv likt en hund, Yngve gav honom oxå lite godis! Av mig fick han ett årsprenumeration av Data Magasin och en bok om konstiga tekniska saker...



Må nu så gott och ha det bäst.

många tröstkramar och pussar

2009-03-26 @ 12:33:23
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0