23 mars, sjuk igen?

Hejsan alla dar hemma, nu sitter jag och vantar pa att mina sma sota ska vakna. Nar dom vaknar ska jag damsuga deras rum och efter det blir det nog till att ga ut och leka.
Idag har vi varit pa bibloteket det var kul for sagostundslararen hade fatt en vykort fran en av hennes nara som ar i stholm just nu dar det stog Ba ba vita lamm, sa vi sjung ba ba vita lamm haha, kanndes konstigt att sjung svenska och hora massa konstiga uttal fran alla andra hehe.
Efter bibblan akte jag till postkontoret och postade paket :) tiihi hoppas agaren blir glad !!

Nar jag jobbat klart ska jag och Larissa aka och halsa pa hemma hos Anastasia hennes tid ar slut nasta tisdag.. sa hon packar och haller pa... glomde min kamera i hennes vaska efter hockeyn har om dagen.

juste missade nastan det viktigaste, jag tror jag ar sjuk igen, feber och hosta.. Hostar hela tiden och det kanns som om magen kommer ut nar jag hostar...har haft ont i huvudet varje dag i tre dagar nu, och fryser fast jag har flice jacka och tshirt och tjock troja pa mig....
Kanske skriver mer senare Bye Hannah

Kommentarer
Postat av: Marika

Du måste vara rädd om dig Johanna så du håller dig frisk!!

Visst var tummen upp bilden på Mona bra?

Saknar dig gumman!!

Kramar i massor från Marika

2009-03-23 @ 22:04:24
Postat av: Farmor

Hej!

Nu var det ett tag sedan. Du får väl prova vitlök mot förkylningen. Om dom har sådan. Ibland hjälper det .Sova kanske också hjälper.

Vadå möte? Ser du inte på dom att dom tycker om dej? Det skulle jag tro. Får du köra med deras bil då och då? Det är ju ett stort förtroende , antar jag.

Här har det snöat till och från i dag , blötsnö som fryser fast på bilen när det blir kallare på kvällen. Det snöade i går också så jag sa god jul till kyrkvaktmästaren när jag kom till kyrkan.

Ha det bra! Många kramar från farmor.

2009-03-23 @ 23:26:46
Postat av: Mormor

Usch och fy, nu har det varit snöstorm här i natt och det tycker jag inte om.Det är fortfarande minusgrader så det töar väl inte än på ett tag.

Låter inte kul om du skulle bli sjuk igen. Du får vara rädd om dig.Krya på dig.

Kramar från oss

2009-03-24 @ 11:26:20
Postat av: emelie

tråkigt att du är sjuk vännen :( har våran börjat kika fram där borta än?

jag har bytt namn på min blogg :)

2009-03-24 @ 17:16:54
URL: http://www.knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Skickar över en varm pappakram då så du frisknar till! :)

2009-03-24 @ 18:11:02
Postat av: Mona P G

jag skickar en blöt, haha ny duschad....hoppas du mår bättre!

Håll nu ordning på alla viktiga grejer och ha en bra dag, puss

2009-03-24 @ 18:12:33
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0