22 mars

Idag har jag atit frukost pa en bandgard pannkakor med sirap gottigott!! det fanns massa saker att gora pa denna farm, koser grisar och men kunde aka karra med oxar, hacka i stora isblock, leka i lekparken och sa klart provsmaka allt gott med sirap i haha :) sockervadd mums :D

Larissa och jag lekte idag vi gick en timma pa stranden mycket skont sen akte vi till Dinner och kakade mat.. hamburgare och efterratten blev varm chokladkaka och glass, hem till mig igen och bytte bil sen drog vi till A C MORE och kopte lite saker till ett kort som jag nu under kvalle har gjort klart, ar valdigt mycket stolt :D sa om nagon kanner pa sig att dom vill/ska fa kort snart sa hall utkik :)

Nu ska jag sova, i morgon har jag begart mote med mina vardforaldrar for att se om jag skoter mig bra eller inte.. hehe berattar i morgon vad dom tycker och tanker om mig :)

God Natt Kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0