2 mars

Hejsan alla, jag antar att ni ar lika forvantansfulla som jag ar pa att bilderna ska komma ut pa natet.. an sa lange funkar det inte, vet inte vad jag gor for fel eller om det helt enkelt inte funkar :( ska nog ta med minnes kort och lasaren till Anna nasta gang och lagga ut dom for det tycker jag att det ska funka iallafall..

Idag var det forhoppningsvis sista snodagen har i Maine snoat hela dagen och ater igen ar det sno en bra bit over knana!!!
Hur mycket sno ar det hemma i Sverige?

I natt kunde jag inte sova igen, urs somnade inte forrens kvart over tre..... och vaknade tva minuter i atta, hah min vardpappa vakte mig, tur var val det att det inte var skola!
Det snoade sa mycket att vi inte anns kunde aka till biblioteket idag, och vi kunde inte ga ut heller, rena snostormen var det.. Maya och Tyler var ute lite men det var inte mer an tio minuter... stackarna dom som ville leka i snon, men det gick inte sa bra..  Dom sjunker hela dom hehe

Sa film och lasa dag i dag har det varit skont att bara slappa och ta det lungt ibland, och inte har jag stadat nagot heller hehe :) Det var mina vardforaldrar som sa att jag inte behovde bry mig om nagot sadant idag :) jag tackade mer an en gang :D

Nar jag slutade akte jag till Larissa och sen akte vi hem till Anna och fick mat och sen efterratt (nej vi viste inte att vi skulle ata dar det bara blev sa hihi ) nar vi atit klart sa akte vi vidare och skulle fixa naglarna men det var stangt :( sa da akte vi till Big lots men det var stangt det med, sa vi fick noja oss med wallmart, dar jag kopte sura nallar gott :)

Nu ar det nu och jag sitter och funderar pa vad jag ska skriva om mig sjalv pa 5 dataskriva sidor med storlek 11, suck... Nagon som vill hjalpa mig? Jag maste skriva for att fa mina credits nar jag kommer hem fran Silver bay!!
Juste pa tal om det, jag ska ta en weekend kurs pa Silver Bay i New york den 13-15 mars :) sa da blir det nog ingen uppdatering pa bloggen..

Vad ska jag lasa da, vilken kurs altsa, jag har inte bestammt mig an kan nagon hjalpa?
Det jag har att valja mellan ar

American history highlights with Rich
American criminal justice system with Matt M
Optical Illusion with Debi
cultural differences in parenting with Bryan
American poetry with Dan
Traveling the USA TREK style with Jay
Social networking: My space and face book with Kelly
 
Jag ska valja en av dom till forsta passet sen ska jag valja en annan till andra passet   Sa hjalp mig snalla!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag hade ju lätt valt american poetry, men det är ju jag det ^^ men optical illusion låter ju ganska intressant?

här hemma kom det ny snö igår :( vår? my ass.. men nu ska det bara bli plusgrader så det försvinner förhoppningsvis.

2009-03-03 @ 10:17:52
URL: http://afairytaleonsale.blogspot.com/
Postat av: Mona P G

kan nog inte råda dig, förstår ju inte ens vad du kan välja, hahaha, hade det varit hundengelska DÅ hade jag varit på, hahahahahahahah många kramar från mig...till dig...

2009-03-03 @ 16:49:06
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0