15 mars

Nu sitter jag har mitt i natten med Scarlett, vi pratar hon ar full och jag ar trott klockan ar nu halv ett pa natten.. ska nog sova sanart, har varit fest har.. eller inte fest utan dans... eller disco eller nagot.. haha vi har en het larare i jusistig och lagar sa ska nog byta dit haha... eller inte..  i morgon ska ajg lasa nagot som jag inte minns vad det heter... uppdaterar imorgon, ville bara saga attj ag lever och har det bra! :)

Pernilla jag tackar for kommentaren :) pratade med mormor och hon sa att dom gillade paketen jatte mycket :)


Kommentarer
Postat av: Mona P G

Hej skönt att höra lite i från dig! Bra att allt är fint med Er, vi hörs, kram och puss

2009-03-15 @ 11:22:41
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: felicia

Asta Kask är skitbra, lyssnade som mest på dem när jag var tolv tretton :)

2009-03-21 @ 17:01:30
URL: http://projectweightloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0