1 mars

Nu sitter jag har lite snabbt, kom just hem fran Larissa.. klockan ar nu 1.09 pa natten har, det vill saga 9 minuter over sju hemma i sverige! God morgon dar hemma!!

Jag har nu kortare har, blondare (vet inte sakert an jag ser det inte men Anna och Larissa ser det..)  krulligt har har jag ok :) hihi  kopte en klanning idag for 16 dollar... rosa haha girl power!! pa tisdag ska jag gora mina naglar fina!

Nu maste jag lagga mig och sova, ska plugga lite tyska nu innan jag somnar ok hade jag tankt..! 



Gute Nacht

Kommentarer
Postat av: emelie

nämen! har du permanentat dig eller vad? :) pluggar tyska? vadan detta? :P

2009-03-01 @ 11:21:02
Postat av: Mikaela

Hej. Jag har forsokt lasa igenom din blogg, men har inte hittat vart du ar au pair nanstans?

2009-03-01 @ 20:35:46
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej!

Har du fixat nästa au pair plats i Tyskland? Eller varför tyska? Det är så regelbundet och lite tråkigt ,tycker jag , fast lättare med glosor som liknar många svenska. Du får förklara.

Här är klockan nu strax 23.30 så jag ska lägga mej och läsa en stund.

Kram farmor

2009-03-01 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0