1 mars, pa kvallen.

Farmor jag pluggar tyska pa egen hand genom kasset och bok, gor det for skojsskull och dels for att jag har tva valdigt bra tyska tjejkompisar har som jag hoppas pa att aka och halsa pa i Tyskland!

Idag har jag varit med tjejerna ute och atit pa Macaroni Bar, gott gott var det ok.

Jag har forsokt att fora over bilderna till datorn.. men utan framsteg :(     "arg"
Aven idag har ajg krulligt har  :) hihi, min vardpappa tog lite bilder pa oss tre tjejer tillsammans idag innan vi for ivag for att ata mat. har en bra bild men eftersom vi ar tre sa ar min favorit den bilden jag ser bra ut och anna blundar och sa vidare haha

I morgon ar det vanlig vecka igen med aktiviteter som bibbloteket, pojkarna alskar bibloteket  vi gar det och under 30 minuter ar det sagostund med mycket song och dans for dom sma! sen efter det brukar alla barnen dar leka tillsammans i ca en timma sen blir det hem och ata mat och sova efter nap planerar jag att ta pojkarna ut i snon, jepp du gillade ratt det har snoat igen hihi 12 inc. YEAY!! sno ar kuligt och mer sno kommer under natten :D   se ya to morrow nu ska jag scrappa lite Bye


Kommentarer
Postat av: emelie

du har nyss färgat håret va, om jag inte minns fel? det ska man helst göra efter en permanent :/ för en permanent drar ur färgen. men om du har blekt så är det ingen fara. (förlåt mitt dåliga minne ^^) efterråt ska man tänka på att inte duscha på fyra dagar om jag inte minns fel, låta bli att kamma det för mycket utan att bara reda ut det med fingrarna och att inte föna det för ofta. dock struntade jag i de två sista och gjorde det ändå :P det är olika från hår till hår hur bra det sitter, hur bra det blir osv. det första du ska göra är att be en frisör kolla kvalitén på ditt hår, fråga henne om det kan permanentas :)

2009-03-02 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0