9 juni

Igar kvall hade jag mote med mina vardforaldrar igen, denna gangen om italien resan.. denna resan kommer mina vardforaldrar gora om 20 dagar.. sa vi pratade om att jag ska fa husnykel och hur lonen ska betalas ut och hur allt kommer att funka.. sa nu ar det nastan klart.. ska bara gora matschema och lite sadant sen ar det for dom att aka bara..

I dag borjade jag jobba runt 10 skont med lite sov morgon!  jobbar till 7 men de 2 sists timmarna bara att hanga runt i huset fall nadra vill ha hjalp.. skont det med :D  nu sover pojkarna och har jag just fixat all tvatt och all disk sa nu ska jag bara ta det lungt!

kanske uppdaterar senare far se om jag har nagot vattigare att gora :p   hors PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0