2 juni

jag har just lagt pojkarna for att sova lite, och ska snart borja roja undan massa saker som ar verkligen overallt i huset.. ganska jobbigt.. fattar inte hur man kan stoka ner sa sjukt mycket...

Grattis lillebror fyllde ju ar igar, hoppas han blir glad av paket och saker han fatt.. Morsdag paket kommer pa pasten snart ok sa Mona kan ok vara lite nyfiken tycker jag :D haha

Har inte sa mycket att saga just nu, ska leta reda pa en farm som jag kan ta pojkarna till i morgon om det inte regnar.
ikvall ska vi  aven flytta over tylers sag till hans saker som just nu befinner sig i pojkarnas rum.. pojkarnas saker ar i tylers rum.. haha kul for tyler att ha vannerover han hans rum ar fullt av baby saker haha

I morse tog jag pojkarna till stranden, underbart 24 grader ..

jag funderar pa att borja spara pengar till en resa hem... vilken tid vill ni att jag ska komma hem och halsa pa?   kommentera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0