18 juni

igar var det solade stralar pa himlen... idag ar det kallt och gratt.. eller kanske inte kallt da men om man ser det sa i 2 dagar har det varit over 25 grader och idag ar det knappt 18 inte undra pa att jag kanner mig sjuk, det ar sa kallt har ju!

idag var vi pa bibblan och jag lanade harrypotter4 yeay

vantar pa att dagen da mina vardforaldrar aker till italy, kommer bli skont inte for att jag inte tycker om dom men det kommer kannas som man ar super duper vuxen och jag maste vara det ok! hela veckan plus lite mer, men det vet jag redan att jag kommer att kalara av galat!

nu blir det makaronilada med tonfisk och svamp   bye so long

Kommentarer
Postat av: nathalie

jajamensan!

Jag ska vara kvar ett år till :)

Hoppas på att komma i närheten av Frida, men vi får se vad som händer.

2009-06-19 @ 22:03:23
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: Marika

Super duper vuxen? Johanna??? Hihihihi.......

Nä skoja bara! Det fixar du galant Johanna!!

Nu åker snart Rosanna ox, här packas det & planeras för fullt! Usch, det gör ont i mitt hjärta!

Kramar till dig!!!

2009-06-21 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0