12 juni

Idag har jag jobbat, ganska seg dag idag aven om allt hande sa himla snabbt och dagen var slut innan jag han saga  tomatpure...   Iallafall, borjade runt nio och det oste ner regn, fy bubblan vad trakigt.. sa jag tog pojkarna till the childrens museum och var dar ca 2 timmar, sen akte vi hem och lagade lunch, idag at vi lite rester fran veckan som varit. sa makaroner, ris, artor, kykling och tomater blev det haha det kanske ser/later roligt men gott var det faktiskt :)   sen natta barnen och vika tvatten gjort pa ca 20 minuter, sa det var snabbt avklarat.   Ner igen och tvatta av golvet, jag har gjort det till en vana att varge fredag tvatta golvet eftersom det blir sa smutsigt nar twinsen ater och slanger all mat pa golvet :( Men skam den som ger sig, keep it up and it will be good!   Nar dom vaknade upp igen gick vi ut for da helt plotsligt var det sol och 24 grader varmt, ser man pa!!    Just nyss kom jag innan for dorren, Maya, Nadra och jag var ute pa tjejkvall vi kollade pa bio och det blev "imagine THAT"  sa himla sot film, grat lite och skrattade ganska mycket ;) Den filmen far en 3;a  fran mig!

Nu ar det nog dax for mig att borja med Harry Potter # 2   lanade bade 2;an och 3;an sa nu har jag 3 veckor pa mig att lasa ut bada :P smart som jag ar, jag kunde inte vanta med att lana med trean hem pa samma gang....

Bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0