5 juli

tiden passerar snabbt... mycket har vi gjort.. det var varit for mycket av allt just nu kanns det som.. for mycket sol, mat, varit for mycket med kompisarna, party, for mycket hog musik, for mycket sega bort dagarna... och framfor allt for mycket saknad av mina vardbarn det ar inte som vanligt nar dom inte ar hemma :( inte kul alls, huset ar tomt och det kanns skumt hela tiden att ha huset for sig sjalv... Nu vill jag bara att dom ska komma hem sa jag kan hanga runt med dom och busa och skratta och bara ta det lungt tillsammans med dom. Dom skulle komma hem runt 4 nu ar klockan snart fem hoppas dom kommer snart, vill inte bara sitta har jobbar ju faktiskt just nu. dock finns det sa mycket att gora huset ser ut som om ett flygplan landat mitt i det.. saker over allt, trode denna barnfria helg skulle vara ett super tillfalle att fa lite ordning pa stallet.. men ikke sa nikke... Har bara hunnit att steamcleaning alla mattor i huset sa nu ar iallafall dom klara och rena o fracha!

just kommit hem fran stranden, sol sol och ater sol... man kan latt fa for mycket av det har, en timma pa stranden och jag trode jag inte kunde sta up, anna fick nastan dra mig upp aven om vi pimplade vatten hela tiden kannde jag mig helt slut ville bara vara kvar dar tills dagen var slut och bara sova ut tiden.. men men inte alls det hem och gora mig klar till 4 da jag skulle borja jobba men inga barn an sa lange, pa ett vis kanns det kanske bra men anda inte...

Ikvall blir det nog Annas pool vad jag tror iallafall... nu har jag hunnit ata upp alla morotter i huset :( suck... ajja far kopa nya senare..ska nog ga nu och gora lite nytta innan dom kommer hem ..

Och Marika, allt kanns tungt i borjan men du kommer att vanja dig likasa Rosanna kommer att vanja sig over dar och snart ar hennes tid ute igen och hemma val och bevaren..!  Ta vara pa tiden gott folk, Hannah is out!  Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0