1 juli

oj oj nu ar det ett tag sen..  just nu bllir det bara en snabbis.. mycket att gora.. 4 barn, ett hus, knepiga far och mor foraldrar.... men jag tror att efter denna dag allty ska vara bra igen..  just nu ater jag frukost och barnen sprang just upp till deras rum for att stada upp lite.. eftersom grandparents inte gor som dom ska nar dom jobbar ser det ut som en bomb kan genom taket... inget ar gjort och det ar disk i hela koket.. saker over allt och sa vidare  men som sagt ska forsoka gora det battre igen for i morse kl 4 akte mormorn till flygplatsen hon ska vara borta 6 veckor WIIIIIE haha frihet hahha nee men skont ska det bli att hon inte tittar in pa ett tag.. som i gar tex (dom sover har) jag slutade 11 och kvart i 12 vaknar hon och jag springer runt och forsoker fixa saker och lunch pa samma gang hon satter sig i soffan och kollar tv ??? halloo ?? vad tanker hon med jag skulle vara hos anna 12 och hon hjalper inte till utan tror att jag ska gora allt... nar jag redan ar over tiden 45 minuter.... dumt. iaf det var lite sa lange nu ska jag angagera mig i summer reading program... lasa 20 minuter for barnen.. kuligt ;) see ya PUss

Kommentarer
Postat av: Marika

Idag har Rosanna åkt!! JOBBIGT ska du veta.

Må så gott gumman!!

Kramar Marika

2009-07-05 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0