Onthecorner han far ett eget inlagg :)

igentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om denna person, sitter och pratar med han pa msn just nu..
Han har hallt pa att remixat i ca tva ar, valdans duktig ma jag saga. Latarna blir som magiskt helt underbara, det gar inte att forklara men man blir partysugen! Det later som en saga, man blir helt enkelt superglad!
Jag maste saga ett jattestort tack till denna grabb som ar sa duktig och gor mig glad :)

 Thanks Philip

http://www.onthecorner.se/

Nu skulle jag haft en bild men har ingen pa denna dator bilden ligger kvar pa datorn hemma i sverige!              :(

Men iallafall, om det finns nagon snall person dar ute blir jag glad av att fa denna musik en en cd nar jag fyller eller nagot. Nu blir det gymmet for min del, bye bye!                  
haha, Bye

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Tack för din gissning! Jag har skjutit fram sluttiden med ett dygn, så man får hålla ut lite extra för att få reda på vem som vínner. ;)

2009-01-07 @ 01:30:41
URL: http://mittliviaustralien.blogg.se/
Postat av: emelie

jag kan ju se om jag kan fixa det :) planerar att skicka en paket till dig till födelsedagen. vetifan när det kommer men ändå ;)

2009-01-07 @ 20:37:05
Postat av: emelie

jag kan ju se om jag kan fixa det :) planerar att skicka en paket till dig till födelsedagen. vetifan när det kommer men ändå ;)

2009-01-07 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0