24 januari

God morgon sverige, nu har jag nyss vaknat eller inte nyss men iallafall nyss gatt upp. Jag vaknade kl halv fem utav att min hogra del av ansiktet ar helt uppsvulet, kanns jatte skumt ser knappt pa hogra ogat.. Det kanns ju bra att det ska bli sa har precis inan jag ska byta familj komma och se ut som en ballong.. not!

Men iallafall idag ska utfaras lite saker som har med flytten att gora. tex aka till banken och fixa lite dar, vet inte om jag ska byta bank eller inte.. Sen ska jag kopa min vaska ok.. sa jag kan borja paka pa alvar sen maste jag se om jag fatt flygbiljetterna sa jag kan kolla upp hur mycket jag far packa..

nu blir det frukost Bye

Nu har jag varit pa baken och satt in alla mina sma mynt och losa lappar som jag hittat lite har och dar i mitt rum.. 160 dollar :) det kanns valdigt bra!
Och det ska jag spara forutom att kopa vaska och ga pa sista bio med kompsiarna har... sa har nog iallafall 90 dollar kvar av dessa pengar nar jag kommer till nya familjen..  Nu blir det som vanligt att ringa Nelly haha! men hon ar ju latt basta kompisen har i usa :)

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Nu har till och med jag hittat din blogg. En del är lite sega...

Kul att det löste sig med nytt arbete så fort, hoppas det blir bra för dig och de nya barnen... Lycka till och sköt om dig! Kram från Ransäter

2009-01-24 @ 17:13:10
Postat av: Emelie

jobbigt med ditt ansikte :/ hoppas att det blir bättre.

har du fått min och fias paket förresten?

2009-01-25 @ 13:14:41
URL: http://afairytaleonsale.blogspot.com/
Postat av: Emelie

angående paketen så sade de ingenting om när de skulle komma fram. det enda jag vet är att den skickades som ett skrymmande brev och att det kostade massor.. haha! men det äre värt ^^

2009-01-26 @ 12:57:30
URL: http://afairytaleonsale.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0