23 januari

Jag har jag jobbar som vanligt, kanns lite konstigt faktiskt att jobba nar man vet att man snart ska borja jobba i en annan familj. Fixade M redo infor skolan sen blir det flytta tvatten i tvattmaskinen till torkis, plockade ur diskmaskinen och fyllde den igen med disk och nu ar den startad igen.. upp fixa rum och badda sangarna at killarna, undrar om dom nagonsin kommer badda deras sagn sjalva? sen vakte jag john och vi pratade lite sen bar jag ner honom till koket och fixade honom, pa med kladerna och bosrtatanderna, frukost och sen lekte vi med spindelmannens bil och sa.. sen akte han ivag till skolan Nu har Debra borjar kora igen.

Jag slangde in en morktvatt, som ar killarnas och har just flyttat den over till torkis.. Nu i tvattmaskinen ligger min vita jacka jag fatt av famlijen och mina vita inneskor eller innestovlar eller vad det nu ar.. :) sa hoppas pa att det blir vitt igen, snart ska jag leta pa strykgarnet och stryka mina sangklader sa dom blir platta och tar mindre plats i vaskan... Sen blir det att aka till Ballston och inforskaffa en stor sportbag som jag ska ha och packa i ok. 50 dollar nice ganska ok pris faktiskt!

Nu ska jag ringa Nelly bye


Nu sitter jag har igen, Michael tog J till en lekpark och jag behovde inte hanga med sa jag gjorde klart allt Debra skrev pa lappen till mig och sa satt jag mig har for att prata med min kara far!
Humm, fast pappsen ar inte har =/ men nu ska jga iallafall ata lite eller iallafall dricka, det ar tort i huset och det kanns kliigt i halsen eller hur det nu stavas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0