3 Februari

jh                   b     >....................''                                   mm    [/        m,-=mmm0/,,,,,,,,,,,pppppppppp     detta var vad cam sager till er i sverige hoppas ni fattar vad det star!
Nu sitter vi har jag och Cam, visserligen har jag slutat men han ar sa sot sa han far vara med mig lite vid datorn ok!
lessen att det inte kommit nagra bilder, min kamerna ar nagonstanns, har inte rikgti hunnit packat upp allt an.. kommer inom kort hoppas jag!!  Ska ta mig i kragen och packa upp allt och lyfta upp vaskorna pa vinden. Snart blir det mat, hemmagjorde hamburgare och sallad, gott gott.! Rob ar jatte bra pa att gora mat!

Idag har jag gjort detta:  borjade jobba kl 8 och matade tvillingarna, sag till att M och T fick med allt till skolan sen lekte jag lite med pojkarna och efter nagon timma var det naptime, sa undertiden dom sov sa han jag med att tvatta golvet det var stickigt dom fick banan till frukost och allt fastnade i golvet!  Dom sov bara 30 minuter och vi lekte mera, sen bestammde jag mig for att ge dom nagot att ata eftersom det redan blivit lunch. yogurt, banan, och makaroner at dom. sen blie det mer leka och leka och leka,  efter ett par timmar blev det baddax dom skvatter jatte mycket och splashar om det nu heter sa..det ar kul!  Sen kom M och T hem igen eftersom skolan och vi gjorde laxan och sen lekte lite mer! sen kom foraldrarna hem och jag slutade och nu sitter jag har :) Min hostdad fragade mig om jag ville ha vin haha ja ba Nej tack jag ar for liten... Da far jag till svar; vad for regler har ni i sverige, vi foljer dom, reglerna haha.. Men nej inget vin for mig inte idag iallafall, ar trott och ska bara ata och sen duscha och sen blir det kolla pa film i sangen och ta det lungt.. det ar mer kravade detta jobbet an det andra i andra familjen men det ar tusen ganger roligare att vara har och jobba dessa tider :) haha

Nu blir det mat    Bye

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha tvillingarna låter som riktiga skitungar, kastar banan på golvet och skvätter ner dig :D jag kan se det framför mig, HAHA!

2009-02-04 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0