23 Februari, Grattis Rob!

I dag fyller min vardpappa ar, hela 37. Han fick ett kort av mig som jag slangde ihop pa en kvart.. I kortet skrev jag att han fat ta med Nadra ut och hitta pa nagot sa passar jag barnen helt gratis en hel kvall/natt tyckte jag var snallt :) Vet ju inte riktigt vad han gillar eftersom jag bara varit har i 22 dagar. Sen bakade jag och Maya hans favorit choklad muffins fran svenskt recept :) Han blev jatte glad och sa fick jag en stor kram! Vi at kykling och potatismos och sa hade vi cesarsallad till det, gott sa gott!! Nadras mamma och hennes man var har och at med oss, efter att vi atit fick vi chokladkaka och glass, Mums :D

Igar som ni kanske vet var jag ute och fotade mina kompisar Anna och Laurissa, har ar nagra bilder som jag tycker ar bra fran igar!



Dok funkar det inte att lagga ut fler an en bild sa jag tog en av alla bra bilder :)

Kommentera vad ni tycker, sa kommer annu en bild i morgondagens uppdatering!!


Nu ska jag ata lite kvallsmat, aggmacka och mjolk gott gott ;)

Kommentarer
Postat av: Marika

Vi vill ha mer bilder Johanna!! Tjejerna ser gulliga & snälla ut! Men ingen är ju som tant Marika eller hur?

Kramen

2009-02-24 @ 16:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0