16 februari

Hej alla dar hemma :)

Idag har jag jobbat mellan 8 och 5, trode jag skulle vara med alla fyra barnen hela dagen men sa blev det inte, min vardpappa kom in och tog de tva aldsta till blwlinghallen, sa da var det bara jag och dom tva minsta kvar, dom sov och jag satt och pratade med pappa pa skype :) sen fick jag aven prata lite med Elsa det var kul!! 

Runt fyra tiden kom Rob hem igen och da hade han med sig sin kompis Bill.. vi spelade lite poker medens alla barnen var pa overvaningen och lekte sen kom jag pa att Bill skulle hjalpa mig i mitt rum sa vi moblerade om rumet och sa fint det blev :D Jag ar jatte nojd och mina vard foraldrar ar det ok. Sa jag tackade jatte mycket for hjalpen.  (bild kommer i morgon nar jag damsugit rummet :) ) Nar vi var klara var klockan over fem.. sa jag erbjod mig att bada sma killarna eftersom vi bara spelat och moblerat mitt rum 30 minuter av min jobb tid.. sa sagt och gjort jag borjar bada dom och efter ca 15 minuter kommer Laurissa och Anna forbi abra sa dar sa da blev det dax att ga upp for pojkarna och pa med pjamas och sen ga ner och ungas lite med mamma och pappa. Sjalv hangde jag med tjejerna och akte forst till A C MORE och efter en timma dar inne sa gick vi over till starbucks och at en donats och drack varmchoklad! Mums!!

Nu sitter jag har och borstar tanderna och ska snart satta mig i soffan och kolla pa Nick och Noras playlist :) hoppas att det ar bra!  



Ha det bast

Hannah

Kommentarer
Postat av: Nicole

:) inte jag heller! såg det för första gången idag och genast kom ja o tänka på när jag gick på centralskolan (hette det ju på min tid) /karl johan skolan!



satt o funderade förresten.. såg ju att du länkat till både mig och syster min på din sida, men jag kan verkligen inte komma på vilken johanna du är? haha, lite pinsamt, men min koll på kbg-människor nuförtiden är skitkass!

hur länge har du vart au-pair?



kram

2009-02-17 @ 02:40:53
URL: http://aeroweth.blogg se
Postat av: Anonym

Kommer åka hem veckan över valborg :)

2009-02-17 @ 15:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0