15 februari / nyuppdaterad

Idag ar jag ledig, ska ta det lungt och stada mitt rum och sa blir det ommoblering. Ska hinna tvatta lite hade jag tankt ok, idag ar det som om jag aldrig varit sjuk :) vilken ar super bra, jag och en kompis ska aka och kolla in simbasangen och sen ev. ut och ata lite..  

Igar kvall var jag ute i studion och kollade pa film, det blir 21 denna gangen den filmen ar superduper bra!

Nu sitter jag har klockan ar runt nio, har just kommit hem fran simningen med Laurissa (stavning?), det var skont att simma avslappnande pa nagot vis men anda jobbigt.. kostade 4 dollar och det var ganska sunkigt men ska simma mer dar anda. tog 8 minuter att aka dit.  Anna, Laurissa och jag har planerat massa nu men inget ska ajg sanga foren det ar bokat..

I morgon ar det jobba igen som jaller denna veckan med 4 barn hemma hela dagarna :)   kommer saker vara jobbigt men ok sa mycket roligare saker man kan gora nar man ar flera :D

Nu blir det narnia med familjen :)


/ Bye Hannah 

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad menar du med "tantgänget"? Jag är ingen tant, det är bara Mona & Kerstin som är det förstår du Johanna! Skönt att höra att du mår bra igen!!

Kramen INTE tant Marika

2009-02-16 @ 06:17:07
Postat av: Kerstin

Tack, Tack snälla rara!

Kanel är ju egentligen vår sötis å inget annat men nu har han och jag anmält oss till en viltspårkurs som Gunilla i Hova (var ligger det?) håller i. Det ska bli spännande för nåt liknande har jag aldrig gått!

Å Marika har åldersångest bara så du vet!

ha det

2009-02-16 @ 09:57:54
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0