1 Februari

Hej alla!
Nu star Maya har brevid mig och sager att jag maste skriva nagot kul.. humm allt ar kul, barnen ar roliga och jatte gulliga. Nu ska jag snart ata frukost, jag har sovit jatte bra hela 12 timmar, kanns superduper bra!!

ska se om det blir lite bilder pa mitt rum idag, annars ska jag bara hanga runt i huset och kolla laget med allt och fraga massor som jag undrar och sa :) hehe Jag har fatt massa saker fran den forra aupairen som hon inte fickplats med eller ville ha! kanns bra det med!

Bye Hannah

Nu sitter jag har igen och kollar alget med alla... leker lite med smakillarna, typ pickabo eller vad det nu heter :P haha dom tycker det ar jatte kul, tror denna familjen ar toppen for mig!! Barnslig som jag kan vara ibland :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Johanna!! Gud vad spännande, förmodar att du har det toppen! Låter som så! HUr känns allt? Känns det bättre än förra familjen? Längtar efter bilder :D

2009-02-02 @ 20:48:15
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0