Arizona inlagg..

11/25
Igar vid 3 tiden gick min vardfamilj och jag ombord pa flygplanet som tog oss forst till phiadellfia och dar gjode vi ett snabby byte av och pa till nasta plan som skulle ta oss pa ca 6 timmar till arizona. and look at this, here i'am! In arizona! plamtrad och super stora kaktusar, banan och apelsintrad over allt. sa coolt! vardet ar bra nu nar jag vankade ca 80 F.. vet inte vad det ar men skont ar det iallafall..!
Jag har ett eget rum har stort och fint, visserligen inte fordigt annu man en stor sang med 2 garderober, nice dock om jag fattade det ratt ska vi aka vidare till jennifers mamma nu under morgonen eller tidig formiddag.
kommer nog jobba mycket denna veckan, i garkvall jobbade jag till 12 30 pa min normala usa tid eftersom vi akte over till andra sidan av usa sa blir det att denna tiden har ar 2 timmar fore det vanliga tiden som ar sex timmar efter eran tid i sweden.. josses svart att holla kollen pa vad kl ar!
nej nu ska jag ata frukost och sedan utforsta med min kamera :)  Pannkakor till frukost och jag inser att jag glommt min bikini hemma i boston :( suck nu blir det ju inget bad idag... kanske far lana en av jennifers mamma isadanafall inga kort ar tilllatna.. vet ju inte vad for konstigt det kan bli... haha nu ska jag gora mig iordning och sedan blir det avfard inom 40 minuter till jennifers mamma..

Datum ?

Nu sitter jag har i skuggan av barnens mormor och lotsasmorfars hus. det ar lite kyligt och barnen soringer runt och leker med stenarna som ar pa baksidan, eftersomd et ar sa varmt i Az sa ar det inte manga som har grasmattan utan dom lagger stenar istallet, inte stenplattor utan ganska sa halvstora vanliga stenar. Man har aven palmtrad, alovera vaxter och kaktusar i tradgarden, inga appeltrad har inte haha..

Idag ar det 20 dagar tills jag och Josh + hans mamma tar bilen till Florida :D Vi valde bilen da det blir billigare fast det tar langre tid ca 24 timmar och man hinner se mera do.. dessutom aker man genom alla stater sa nu har jag inte manga stater kvar snart HAHA :P

Jag har varit i dessa stater:

Arizon

Virginia

New York

New Hamsure (stavning?)

Maine

 

Sedan pa vagen ner till florida blir det nog flera som tex.

South carolina

Georgia

North carolina

Jag sager bara Intressant! :)
ooja glommde visst bort sjalva florida HAh nooord.!


Kommentarer
Postat av: Mona P G

I dag är det gnistrande vitt här, -8 grader och solen skiner på oss! Härligt. vi parar Pennie för fullt, få se om det blir några valpar, fast lite senare än din födelsedag. Däremot har vi lånat in Stellas valp som är född på din födelsedag och parat henne. Hon ska valpa på julafton, haha spännande va! Kram hjärtat, hoppas du har det fint. vi längtar efter bilder från din senaste tripp!

2009-12-02 @ 13:23:44
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Farmor

Hej på dej!

Så häftigt att du nästan hinner utforska hela USA!

Här det just nu minus 14 grader och lite vit frost på marken.

Jag frös ute i dag. Var och såg Mamma Mia i en kall lokal också.

Ha det bra i advent! Det kanske inte känns som snart jul i värmen. Men som jag sa till dej i fjol så tycker jag du ska lussa för din familj. Tänk vad överraskade dom skulle bli!!!!!!!

KRAM från farmor

2009-12-02 @ 23:23:30
Postat av: Sophia

Åh, de låter skit kul de där du! Är faktiskt lite avis på dig :P Men jag kan iaf säga att jag saknar dig grymt mycke!! Vill liksom att de ska bli oktober nästa år så du kommer hem! :D

Låter härligt me värme, här är de - 2 grader och frost :( Men de är ju inte så lång tid kvar tills julafton :D

Vill gärna se bilder från din resa till Arizona sen!!

Ha det bra!! Saknar dig! Pussar & kramar från mig och mamma i kalla Sverige ;)

2009-12-03 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0