8 november ? eller ar det december ? kanske mars...

Iallafall just nu bryr jag mig inte ett sk*t om jag ska avra arlig ar sa himla agr sa det ar sjuukt. 
jag har just missat 3 lcc moten denna manad som jag "maste" ha gatt pa ett av dom iallafall.. mitt internet ar trasigt eller nagot kommer inte in dar, dessuton funkar inte min barbara dator jag kopte.. den startar med inget hander.. jag ser alla iconer och sa men musen flyttar sig inte.... arrrg
tillraga pa allt sa maste man alltid betala pa alla lcc moten typ 35dollar vem fasiken vill betala allt det varje manad ? inte jag iallafall... och pengarna maste alltid vara inbetalade mist 2 veckor innan eller som det senaste en HALV DAG INNAN ??? tror dom att en au pair bor i sin dator och har den pa 24/7 det ar fel... jag har pa min dator so ofta jag kan vilket blir ca 2 ganager i veckan om jag har tur... och det ar pa helgen da betalingen redan ska ha skett.....

sa nu kanner jag mig battre, ska beratta for er att arizona var super skont!! battre historia kommer snart hoppas jag iallafall... ska aven slanga in en fin halsning och jag alskar att saga detta.. jag ska till florida on 10 dagar :D hahhaha Johanna alskar solen tror jag.

jag har aven fatt en advokats numer och skrivit ett papper fult med fragar till honom.. nu ska jag allt fixa mig ett jobb visa ar trott pa daligt folk runt om mig nar det jaller au pair livet. BLA

Nu ska jag ringa sweden! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0