10 augusti

Hejsan hejsan, har lite tid over sa jag slanger in en kommenrat har.. antar att ni vill se min tattuering ? haha gissa vad den ar INTE gjord an... Killen som skulle gora den ar sjuk... ska aka dit i morgon klockan sex us tid.  Jag ar arligt inte anns nervos!!

Iallafall sitter hemma hos Josh, han jobbar men jag ar har anda. Har trakigt just stadat hela hans rum, dock inte damsugit och tvattat golvet men iprincip allt annat och for en gangskull ar sangen baddad HAHA

Jag sitter har med Marsmella Josh ager en chinchilla honar superduper sot! men inte tam sa just nu ar det mitt mal att fa henne tam... Hon ar en gra sot liten sak :)

Snart ska jag dra pa min mina traningsklader och ta mig en runda pa px90 soma r ett traningsprogram men byggs upp suxecesift (stavning ????) varge dag... Forsta dagen som var igar tog nastan livet av mig ? opps daligt skamt man ar supder duper trott efter det, hoppas det blir lattare idag haha eller inte, men kommer vara skont att bli av med det... Sen efter det blir det lite Wii yoga kommer bli skont att tracka ut pa kroppen.

Juste gissa vad ajg gjorde i morse? haha Jag och Josh var uppe pa taket med Josh pappa och jobbade lite, bara for att jag tankte beratta for er vad ajg gjorde har jag glommt bort var det heter... men vi lade upp och spikade fast saker pa taket sa regnet inte kommer regna in.. Detta ar inte pa hus taket utan pa garaget. Fick aven spika med en spikskutande pistor... Pappa vad heter dom nu igen ? iallafall det var kuligt.

Ikvall ska jag ata med Josh foraldrar helt sjalv eftersom han jobbar... Ska ata Maine lobbster, yammi...!  inte atit det an dock har jag varit har i snart sex manader... haha


Lamna en kommentar sa you later!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

hihi bra, lär dig bygga hus....



Hälsa...haha

2009-08-10 @ 23:26:31
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Pappa

"en spikskutande pistor..." skulle tro du menar en spikpistol!

ha de gött så länge... :)

2009-08-11 @ 07:22:00
Postat av: Marika

Du behöver nog några sånna där hjärnceller som jag fick Johanna!!

Hahahahahahahahahahahahahaha

2009-08-11 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0