30/9 au pair mote!

Idag gick jag upp fem min innan jag borjade jobba, jobbade abra i en timme och som vanligt, fixade jag barnen och frukost. efter det insag jag att jag ville ga och da sa debra att du kansk kan byta ut ditt batteri till mobilen om du vill ga nagonstanns, sa jag gick till ballston  tar ca 35 min eller lite mer att ga dit, nar jag ar vid romys ena host barn skola sa traffar jag henne och hon kor mig resten av vagen, visserligen abra 4 min haha men det var kul jag kopte nytt batteri som debra betalade.. nar jag kommer hem sa inser jag att det ar fel batteri dumma gubb** som jobbar dar jag visade min telefon och bad om ett nytt batteri och han sprang runt och letade efter ett, tillslut hittade han det och jag kopte det sen akte vi hem och nu sitter jag har hur irriterande ar inte det da? 

Ikvall ar det au pair mote for forsta gangen for bade mig och romy :D kul kul trffa massa nytt folk, hoppas ja pa haha

Marika, det alkiga djuret ar nagonstanns i damsugarpasen, nar jag sag den blev jag tvungen att damsuga mitt rum och nastan hela nerevaningen :S det var laskigt.!

Kommentarer
Postat av: Marika igen

Hohoho, kul med möte & träffa folk! Lika vimsiga som du? Fel batteri, men Johanna då.......

Jag var i Karlsborg i söndags & klippte Viccan. Sen ska jag dit nu på lördag & sova mellan Mona & PeO hihihihi. Kramen igen!!

Miss U

2008-09-30 @ 17:16:39
Postat av: Mona P G

å vilken otur, hoppas du får byta det...vet inte hur sånt funkar i USA...snart vet vi, just nu är det pudelrace i sovrummet, hua...ska stänga in dom och sedan är det sängen...



Marika kommer att ha sitt andra hem här under oktober, många utställningar är det, hihi



puss gumman

2008-09-30 @ 21:47:10
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

jag undrar en sak ja, påverkas din familj där borta av finanskrisen? mycket som händer nu.. :s

2008-10-01 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0