24/9

har jobbat en timme nu pa norgonen och pa den timmen han jag med att,
1. fixa frukost till ungarna
2. gora ungarna klara dvs; se till att dom tog pa sig klader, at up, tog sin medicin, vantat pa papa for han skulle hamta michael sett till sa att john inte gjorde nagot dumt
3. startat tvatten och lagt in tvatten fron tvattmaskin till tokrtumlaren
4. baddade barnens sangar
5. laggt in all ren tvatt i garderoben
6. plockat ur och i diskmaskinen

innan jag borjade sa gick debra upp for att gora sig klar, och nar hon kommer ner fragar hon om jag skulle kunna vara snall att fixa disk och tvatt ok. haha sa jag det ar redan och = att jag har baddat deras sangar.. Hon ba, oj du var mig en snabb sak! :D haha

Idag ska vi aka till banken for att fixa ett barnkort, sa att jag kanskriva upp och fixa mitt korkort :)

Tillbaka for en kort studn, nu har jag fixat bankkonto haha debra satte in 180 dollar pa det och sen fick ja 20 i handen och sen akte vi till affaren och hon fragade ut mig om vad jag ville ha och om jag behovde nagot typ tval eller nagot, och jag svarade med att det vore snallt om jag kunde kopa rakgel och sen att jag ville ha en mindre forpackning av nasdukarna som star pa nattduksbordet sa det fick jag :)
varfor jag ville ha minder forpackning ar att nere pa dogma (djuraffaren Den roliga!) finns det en lade utan botten som man kan stalla over den fula ladan och det ar en ful pudel pa den de e darfor ja ville ha det sa ja kan kopa den HAHA
och med ful pudel menar jag att den inte har nagon svans dvs en aldra pudel... svart sa lite fel farg, men far ge den till nagon som har svarta pudlar sen man ja kommer hem!

Nu ska jag ga ut och ga lite och kameran kommer att folja med mig pa farden och jag hoppas kunna lagga in nagra bilder pa dbd eller har vet inte hur det funkar. PUss so long

Nu ar jag tillbaka igen, men doc sista gangen for dagen.
jag var givetvis forbi Dogma en svang, och hittade lite nya saker, och dessutom sak hon som ager affaren ringa mig nar det kommer in nya saker hon trode det skulle vara i borjan av nasta manad :D jag gav henne mitt visit kort, eller ja monas visitkort men eftersom jag ar mona sekriterare sa kan ja saga att det ar mitt HAHAH  hittade en jatte gullig och rolig sak i samma sak! haha det ar typ som en.. nej forresten det far bli en overraskning! Nu ar ni bra nyfikna va, MOna o MArika? haha dom hade forresten 20% pa pudlar for att dom skulle plocka in nya saker :P

nu ska jag fixa det lilla jag lade in i tvattmaskinen forut...hoppas ni fortfarande laser min blogg och hjartligt tack for alla komentarer! Hoppas ni far ut nagot av detta :P

Kommentarer
Postat av: Mona P G

puss gullunge, du är duktig!!! Här är allt som vanligt. Karolinas tumme har varit på KSS, ja Karolina följde med oxå haha, det var legementen som var rejält skadade. Heras svan är nästan helt ok nu, i går fick Nyx sin första Rabiesspruta och givtvis blir hon jättedålig. Har vägrat, gå, äta, drick bara velat sova och på en sida. Kollade med Lena och man kunde få en reaktion på vacc, idag är hon likadan, men vi har fått smärtstillande nu och precis nu är hon mkt piggare! Jippe, förmodligen har hon fått en inflammation i muskeln av sprutan, max otur...tur det inte var uställning i helgen!



ha det gott ska plugga lite nu! Laddar för valpträffen på lördag!

kram kram

2008-09-24 @ 15:32:17
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Kerstin & JumJum

Hej låter som det är väldigt jobbigt där borta! Hur ska du orka med? Vi laddar oxå för valpträff, fast den kommer ju inte att bli så bra när inte du e med! Ha det gott!

2008-09-24 @ 16:51:14
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mormor

Ja, håller med Mona, du är jätteduktig. Det händer saker när du gör nåt. Du ligger inte på latsidan direkt.

Hoppas att det går bra med körkortet, då förstår jag varför du inte har kört barnen än.

Här händer inte så mycket har tagit en promenad och sitter just nu och läser en bok.

Puss och kram från oss.

2008-09-24 @ 17:31:47
Postat av: Marika

Du är så DUKTIG Johanna!!!!

Dom kan inte vara annat än glada att du kommit dit!!!

Kramen

2008-09-24 @ 18:09:26
Postat av: Marika

Glömde ju att jag är INTE bjuden på valpträff.....

2008-09-24 @ 18:10:20
Postat av: JOhanna Grenholm

Va, vad menar du Marika, nu far du allt ta och kopa en hund av oss sa att du kan komma pa valptraffen!

2008-09-24 @ 21:28:09
Postat av: Farmor

Ser att alla tycker du är jätteduktig och det instämmer jag i. Det låter också som du får en massa saker av dom. Bra att du får känna dej ompysslad mellan jobben. Jätteroligt att läsa dina bloggar. Jag trodde ju inte riktigt på USA , men får nog ändra mej.Ha det bra och vi hörs vidare.

Här är fint väder för omväxlings skull. Jag cyklar på min nya cykel medan vädret tillåter.

Hej då! Farmor

2008-09-24 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0