10/9 2008

Nar jag vaknade idag var det  jatte fint vader sa det blev kortbyxor och linne valdigt skont!
Vi fick ata hamburgare till frukost, haha men jag tog bara smorgos och lite juice, det ar svart att ata har for det anda man gor ar att sitta vid bordet i klassrummet... Sa jag ar inte sa hungrig av mig..

Men iallafall longa lektioner och knepig mat... Jag har aven hunnit ringa min vard familj och berattat att jag lever och tackat for de fina pressenter jag fatt av dom! En signal till pappa slog jag av ocksa, men det ar nagot konstigt med mitt telefonkort, varge gang jag ringer ar det fler och fler minuter pa det, men det ar ju bara bra for mig >0

Idag pa en lektion sa borjade vi med ett plakat om 5-6 aringar och vi skulle skriva hur man skulle ta hand om dom och vad dom gillade att ata och massa mer. man blev indelad i grupper om vilken older barnen har.. Vi var fem i min grupp en tysk, en finsk, en fran typ bosnien? (inte saker pa det men) och den sista sa inget pa hela lektionen haha

I morgon blir det New york tour, my host family pay it for me >D and it is also 11/9 tomorrow not a good day in NY.. det blir nagra tysta minuter med en annan klass fran en annan skola!
 
juste hall pa att glomma det vi nyss gjort, vi har haft workshop och pratar om sakerhet av olika slag med en tjock polis, but he was a lot of fun!


Now I need to go and if a have time I will write her to morrow. bye bye many kisses from Johanna in Usa !!

Kommentarer
Postat av: emelie

skeva tider du uppdaterar ;) men det är ju asbra, har man en morgonsyssla att se fram emot :)

vad har du fått för presenter?

2008-09-11 @ 07:01:23
Postat av: Mona P G

Ok, säger som Emmelie, berätta om dina presenter! Och allt du läste i din vita bok....berätta puss och ta det lugnt i N Y the big apple

2008-09-11 @ 07:49:21
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Mormor

2008-09-11 @ 09:28:09
Postat av: Mormor

Det är orättvist att du kan gå i shorts, vi andra i tjocka jackor för det börjar bli sånt väder här nu.Morfar undrar om du har sett nån Porche än för han väntar. Vill också veta vad du fått för presenter, nyfiken du vet!! Vill också veta vad du tyckte om flygresan och hur det gick att äta ombord. Du måste berätta. Det är kul att varje morgon vakna och slå på datorn och hitta några rader från dig. Önskar dig allt det gott. MÅNGA kramar från oss.

2008-09-11 @ 09:35:57
Postat av: Kerstin

Fick inte du presenter så det räckte? Nåja dom är dig väl unt! Gott att du har det och jag håller med dom andra, det är roligt att titta in på morronkvisten och titta till dig!

Sköt om dig

2008-09-11 @ 13:36:24
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Marika

Härligt det låter att få gå runt i NY. Avundsjuk? Jag? Aldrig. Hihihihihhi oki lite då!!

Kramar på dig gumman***

2008-09-11 @ 23:03:34
Postat av: Stefan, Pernilla, Eric och Simon

Hej... Kul att höra lite hur det är "over there". Hamburgare till frukost!!!! now we talking. Vi är också nyfikna på vad du fått för presenter????? När du vet hur man ska ta hand om 5-6-åringar vill vi veta hur man gör. Ha det jätte bra, från Holmstigen.

2008-09-12 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0