4/10

idag har jag bara varit hur trott som helst segt hela dagen och ungar som skriker och gnaller pa allt typ, vet inte vad det var med alla idag bara sa irriteradnde!!!

men iallafall han kort forsta gangen idag, och debra tror jag har korkortet i slutet av naste veckan. mycket skont, dessutom fick jag veta att jag ar ledig 11 och 12 oktober ska bli skont far se vad som hittas pa da!

och jag har en fraga, vad ar det for fel pa karlsborg, alla bara forsvinner till himmeln hela tiden kanns det som.. :(
R.I.P, hoppas du far det bra dar uppe!


nu ska jag sova! 

Kommentarer
Postat av: Marika

Tack älskade Johanna för den fina pudeln & magneten!! Kortet oxå!! Jag blev så glad att du tänker på den gammla blonda tanten!!

Vet du vad?? Victoria slog Nyx idag & blev bästa Juniortik med Ck!!! Det du! Silverfiskar är bäst!! Oki röda oxå då......

Kram på dig & lycka till med körningen***

2008-10-05 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0