28/10

Jobbtider for dagen 7.15 - 9.15          12.30 - 8.15
Morgonen borjade med att fa M klart for att aka till skolan, det fixade vi pa tio minuter det gick sa snabbt sa att jag knappt hangde med idag. Skont ar val det ibland, sa pa tio min han vi gora mycket, borsta tander, kla pa oss, borsta haret, ata frukost och kla pa utterkladerna. Bra gjort va? Nar han hade gatt utanfor dorren med sin mamma sa kommer J ner, vi borjade med att kolla pa tv, haha nagot barnprogram med levande verktyg. Nar det var slut tog han pa sig sina klader, jag fixade frukost till honom, borsta har och tander efter det. Sen var det klart och da kollade vi pa annu ett avsnitt av levade verktyg :)

J har en playdate med A hemma i detta huset idag. Dom blir som sma djavular tillsammans, men vad hade jag raknat med? dom ar ju basta kompisar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. Jag ar faktiskt i Arlington ocksa. Star DC bara for att folk ska forsta vart det ligger utan att googla haha. Vart i Arlington bor du? Jag bor iaf i Crystal City.

Hur lange har du vart har?

2008-10-28 @ 19:12:16
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Forresten, lanka pa :)

Har lankat dig med. Kolla garna in dar, har massa au pairer haha.

2008-10-28 @ 19:13:38
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0