5/11 Obama

Nu ar det Obama som styr och staller, men jag kanner ingen skillnad.. man glad ar jag for det anda :)

Vaknade 7, fixade iordning M infor skolan, sen fixade jag J infor skolan kollade lite pa tv, akte te starbucks kopte kaffe, val hemma igen fick jag sluta for stunen, sa jag gick ut och tog en promanad pa 40 minuter det var riktigt skont, somnade sent igar kollade pa tv hur valet gick. nar jag kom hem efter promenaden tankte jag eftersom jag anda ar i mina traningsklader kan jag lika garna ga ner till gymmet sagt och gjort sa jag gymmade mig genom hela topgun filmen :P

Kommentarer
Postat av: Mona P G

se till nu att Obama fixar bättre ekonomi så vi kan få jobb här!!!



hihi, ha det bäst kram

2008-11-05 @ 19:53:39
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Carola

Hej Johanna!

Tack för grattiset! Vi har det bra här i höstrusket! Hoppas du har det bra overthere!

Sköt om dig.

Kram Carola

2008-11-05 @ 21:29:53
URL: http://www.smultronetskennel.com
Postat av: emelie

obama tillträder ju inte försen i januari :P han har ju en hel del att få ordning på.. tror att det kommer bli lite som i sverige. moderaterna skulle ju fixa det "sjuka" sverige, men enkelt var det inte. något kommer ju få lida. men obama är ändå bättre än bush, alla gånger! dessutom hade ju mcain så extrema åsikter. och hans vicepresident var ju homofob. nä fy bubblan :P

jag kan backa och parkera nuuuu :D

2008-11-06 @ 13:08:46
Postat av: johan

han tar ju inte över förens den 20onde januari;)

2008-11-06 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0