26/11

Har kommer en bild pa mig :D till alla dar hemma. Detta var fem min efter att jag bestammt att ga pa bio med Nelly sa ser inte sa varst snygg ut... kastat pa min klader och satte upp haret. Fast lite snygg ar jag allt :P hehe



har ar min nya jacka jag fatt :D




thanksgiving narmar sig snabbt, i morgon ar den stora dagen for detta firandet..
nu kommer bilder over vad vi gjort under gardagen o lite sadant.

Har varit i Dc och kollat runt

Jag har fatt lon :)

Jag har varit sjuk.

Har ar rummet som jag ar i nu, mitt data rum :D

kollat oandligt manga timmar pa toondisney och disney chanel

Varit pa museum

National museum of african art

kopt en ny vaska, snygg va?

kopte en elefant pa african art museum och min ny inforskaffade ipod :)

en tredjedel av Michaels tag...

Micaels trostkort, som jag ar jatte nojd med..

Mina roliga tabletter nar jag var sjuk :P

Min vard pappa betalade dessa trojor at mig :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Kuligt med lite bilder babe!!

Jag har ont i min rumpa!! Men det är för att jag är gammal & klantig! ler

Pözz på dig hjärtat!!!

2008-11-26 @ 19:16:01
Postat av: Mona P G

hihi äntligen en bild på huvudpersonen! pözz

2008-11-26 @ 19:40:22
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Marika igen!!

Så söt du är Johanna!! Kul att SE dig & inte bara läsa dig!!

Snygg jacka!!!

Kramen igen

2008-11-26 @ 20:21:48
Postat av: johan

snygging där;) coola piller du fick;D får man inte se hur tröjorna passar på dig?



puss

2008-11-26 @ 21:52:23
Postat av: Farmor

Hej!

Det var en snygging du visar! Du ser ut att må bra och det blir jag glad av också.

Synd att du inte kan komma och fynda på vår basar.

Kram från farmor

2008-11-26 @ 22:57:44
Postat av: Mormorm

Hej säger som dom andra, kul att se bild på dig också. Det är fina kläder men undrar när du skall använda alla väskor du fått???

Stora kramar från oss

2008-11-26 @ 23:01:09
Postat av: ISA - VINN SÖTA LÄPPGLANS!

Kul att du är med och tävlar!=)

Vart jobbar du? vilken stad?



Lycka till!

KRAM

2008-11-26 @ 23:29:53
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Denice

Tjena snygging" D va inte lite tåg m hade, men jag undar vem som leker mest me dom.. han eller du? ^^ hihi! Jag tror att d e du! :P

Hoppas du fått bilderna på stella jag har skcikat. Idag ska jag borsta ut både Stella och Moa, dom har lite tovor i pälsen skäms på mig Sen ska jag nog klippa deras klor också, Men nu ska jag plugga! HA D SÅ BRA!! SAKNAR DIG MASSOR!

2008-11-27 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0