15/11

Ja da ar laget som detta, sjuk, hemma fran skolan wiie eller inte hade ju ett test idag som man typ var tvungen att gora for att klara kursen.. hoppas jag far gora det nasta lordag.. Men iag jag ar sjuk som sagt har ont i huvudet, magen och over hogra ogat det pulserar nagot konstigt och ogat ar ganska tort.. trode jag skulle kunna klara mig ett ar utan att bli sjuk eftersom jag nastan aldrig blir sjuk.. o nu har det bra gatt 2 manager sa e  ja sjuk. blla for det! iallafall sa sov jag till 11 Bing kom ner med frukost runt halv 10 och tabletter + honungs the med citron smak. jag ar inte bra pa att dricka the, men denna gangen gick det.    Jag har inte kunnat somnat pa kvallarna, eller iallafall dem fyra senaste kvallarna (eller nagot liknande) kanner mig som jag vet inte vad, och i kvall ar det mer an 10 pers som kommer hit eftersom  lilla M fyller ar den 19/11. Sa det blir ju mer kalas... eller inte lixom.. uRk pa allt just nu. vill bara hem och bli omhandertagen av Pappa o Mona :(

Kommentarer
Postat av: Marika

Lilla hjärtat!!

Sängläge i några dagar kanske? Var rädd om dig!!

Kramar från mig till dig!!!

2008-11-15 @ 18:19:01
Postat av: Mona P G

ler tur vi ringde och pigga upp dig då med lite samtal både med oss och Micis!! Krya på dig, du är snart bättre och dom verkar ta så bra hand om dig....Bing fixar dig snart frisk med lite gott te! Kramar från oss alla här....

2008-11-15 @ 21:43:03
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Sophia

Usch va tråkigt att vara sjuk, men jag vet hur de är just nu. Är också sjuk och rätt mycket säng liggandes. Hoppas du kryar på dig snart! Saknar dig!

Pussar <3

2008-11-15 @ 22:48:35
Postat av: Maria Carlsson

Hoppas att du kryar på dig (läser bloggen så fort det kommer ett nytt inlägg :P)

2008-11-15 @ 23:31:31
Postat av: Farmor

Har du nån huskur? Be att få skivad vitlök på en ostsmörgås. Det brukar hjälpa ibland. Jag har just ätit lite sånt eftersom jag har träffat förkylda i dag. Få se om det hjälper.

Kram från farmor

2008-11-15 @ 23:37:25
Postat av: emelie

jag började just undra när hemlängtan din skulle komma :P jobbigt bara att den kom när du är sjuk :( men det är ju en väldigt stor omställning du har gått igenom, kroppen reagerar väl därefter. plus att du bor i samma hus som en annan sjukling, svårt att undvika det då :P du ska se att ögat går över. magen får du väl se vad det utvecklas till :P

2008-11-16 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0