Yes, yes, yes ;)

Hej alla och tant Marika!

Nu måste jag berätta dels att pappa fixat mitt tangent bort och att det nu finns dessa underbara knappar igenöäå =)(/&%¤#"! som går att användas på rätt sätt igen :D
Och det kommer mer bra saker, ikväll tackade familjen Lindsay ja till mig och jag blir hur glad som helst och det kommer bli hur hur hur hur hur bra som helst.. Jag är på toppen glatt humör och nu funderar jag på hur jag ska kunna somna haha ska jobba i morgon kl 9... 
är lite sjukt nervös eftersom jag måste hinna göra mycket saker på mindre än 20 dagar.. ni vet fixa visum, skicka in så att jag får mitt internationella körkort, se till att få flygbiljetter och hinna säga hejdå till alla nära och kära!  DET BLIR FEST HEMMA HOS MIG ALLA ÄR VÄLKOMMNA! (även tant Marika :p ) 

Familjen som består av två pojar snart 6 och 5 år gamla bor i Arlington som ligger ca 5-10 minuter från W dc. Mamma Debra som jag har pratat med verkar hur gullig som helst och vill att jag ska följa med den stora killen till ishallen :P Pappa Michael som jag inte har pratat med alls verkar vara en person som jobbar mycket om hemma lite men hoppas man kommer att träffa han ok. Barnen verkar vara dom mest underbara som finns, desstuom kommer det att tillkomma ett liten barn när jag är där under min resa i Usa. den 15 jan kommer mitt 3 host childern till jorden.

Idag har jkag även kört lite bil med pappa, känns skit konstigt att pappa sitter brevid och berättar vad jag ska göra igen, haha har ju haft mittkörkort i snart 2 månader... men automat har ja inte kört sen 2006 eller något liknande.. så det var en upplevelse som inte var alltför svår!

God natt alla måste nog sova nu för jag tror att chefen skulle uppskatta om jag kom till jobbet i morgon..helst levande och inte som en död som kommer sitta på en stol hela dagen haha då blir det inte mycket gjort!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Å vad roligt för dig! Å när blir det fest?

Jag skulle aldrig våga åka bort så, alltså tycker jag att du är skitmodig! Ha det så bra å kram på dig

kerstin

2008-08-13 @ 09:52:03
Postat av: Marika

Håller med Kerstin att du är SUPERMODIG Johanna!!

Hoppas verkligen att du får en upplevelse att leva på resten av livet sen!!

Vill du ha Tant Marika på fest?? Kuligt, tanten är på! Kramen

2008-08-13 @ 11:02:30
Postat av: Louisa

Stort GARTTIS : )

Hoppas att familjen i Washington DC tackar ja till mig, så bor vi väldigt nära varandra! Då får vi göra massa roligt : ) Kram!!

2008-08-14 @ 23:02:00
URL: http://louisainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0