Nu nappar det, dra dra nu!

Hej igen.
Nu sitter jag på mitt rum, har just käkat underbart god mat!

Sitter och funderar på om jag ska baka lite bröd tills i morgon bitti, fick låna en receptbok av Pernilla när jag var där förut idag..

Men nu över till vad som har hänt idag, Idag har jag nämnligen varit med min lillkusin Eric.
Vi har varit nere och fiskat vod kanalen, vi fick varsin fisk men det var ingen gädda utan något annat som jag hela tiden glömmer bort vad det heter.
När vi varit nere vid bryggan och provat får fisklycka i ca tre timmar gav vi upp eftersom vi bara hade två fiskar en liten och en stor. Eric var glad ändå fast det inte gick att äta fisken!

Jag har inte någon mer uppdatering angående min resa till usa men det kommer väl snart, familjen kommer hem från en affärsresa i morgon så då får jag svar på lite frågor jag mejljt dom!

          Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0