18/8

Hoho.

Japp Louisa dig har jag ;) och tror vi kommer ha kuligt =D

Idag har jag även fått reda på att jag får åka till amerikanska ambassaden på fredag för att fixa mitt visum!
Så innan fredag måste jag fixa ett kort på 5*5 cm i färg med vit bakgrund och fixa någonstanns där jag kan sova eftersom jag inte hinner ta mig till sthlm innan kl nio på fredag morgon. Så vi ses där Louisa, Amanda och Cissi och alla andra :D

Idag har jag varit nere med Mona och vaxinerat valpar, fått tandintyg och kollat hjärtat.. Allt var bra :)

Nu ska jag gå ner och kolla på os och kanske frosta av frysen så att jag kan fylla den med kakor i morgon :D haha baka är det godaste som finns. Igår bakade jag ett jätte gott bröd som jag fått receptet på av min morbrors fru. mums!!

Hörs!

Hej igen. skulle bara säga att det vart inget bakande idag inte haha och inget os och inte heller någon avfrostadfrys MOHAHAH


God natt alla!


Här igen, nu har jag fixat en jag kan sova hos och jag tackar för att jag får komma och vara där!

Nu känns det som om allt är på gång på riktigt :D:D

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Sökte på au pairer som ska åka till USA den 8 sep och så kom jag in på din blogg:) Tänkte att det kan va skoj att ha pratat med någon som också ska till skolan i NY under samma dagar. Jag åker också den 8 sep till USA:)

Kramar

2008-08-18 @ 22:32:59
URL: http://enjoyyourlife.blogg.se/
Postat av: Josse

Ja det kommer säkert bli ett år fyllt av en massa roliga saker:) Nej jag ska åka från Kastrup, blir bara till att ta tåget för mig:) Och jag har inte fått en visumtid, för min matchning blev inte klar förrän i lördags så jag hade inte hunnit fylla i alla papper och sånt:/ Men skoj att höra att det kommer vara fler svenska tjejer på skolan:)

2008-08-19 @ 16:06:29
URL: http://enjoyyourlife.blogg.se/
Postat av: Amanda

Japp det gör vi :) Ses på Fredag!

2008-08-21 @ 08:03:33
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Kul och se att det är fler svenskor som ska till Virginia, åker dock 15 september. :)

2008-08-24 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0