Hejsanhoppsan.

hej nu skriver jag lite igen, inte för att det finns något att skriva.. har hemlängtan redan och vill inget annat än att åka hemmåt. men jag hAR JU som mål i livet att lära mig olika språk då jag kan jobba på Hotellet och känna mig trygg i det jobbet.

så dagen har varit ok, det har regnat en hel del och jag har ej varit ute alls... ´suck. haha men kaka och lite god mat har jag fått i moig :) vi lagade mat med en mini inomhusgrill om det är du det man kan kalla det, en sådan ska ja köpa mig så att jag kan ha massa vänner och famlij över och käka då jag har ett eget hus!

idag fick barnen också varsin kamera av mig (jag fick dom av föräldrarna så att jag kunde ge dem det hehe) mycket bättre än godis sa mamma tina och barnen höll med!

så nu ska ja skypa med Emelie så bye bye

ord jag hittils har lärt mig utan att stavningen så klart så skriver abra de svenska här haha
bord, sked, barn, spel.. haha går långsammt frammåt...

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej Johanna!

Nu har det gått några fler dagar och jag hoppas att din hemlängtan har minskat. Du brukar vara duktig så jag tror nog att du klarar detta också.

Tänker på dig.

Kram "mormor"

2012-03-22 @ 08:31:28
Postat av: Emelie

Blev så glad när jag fick ditt sms igår! Skicka skypetider så jag får höra mer!

2012-03-24 @ 09:12:39
Postat av: Farmor

Hej!

den gångna veckan var så fulltecknad så jag har inte hunnit att söka efter din blogg. Min bil stannade på PEKÅS , så jag fick be om starthjälp. Såg ingen bekant och hade naturligtvis mobilen hemma. Det ordnade sej så småningom och i fredags fick jag nytt batteri. Vi kanske hade tur på Göteborgsresan.

I torsdags var hela fam. Christoffer här och i går uppvaktade jag Amanda som har fyllt 19 år.

Dessutom under veckan AU och kyrkoråd och ett extra möte med Sekuritas för kyrkans skull.

Jo, jag har också stått med insamlingsbössa för det internationella arbetet.

Det är alltså jobbigt att vara pensionär!

Jetzt habe ich dir etwas erzählt. Gluck zu mit deine Arbeit!

Nu ska jag gå och äta våfflor hos Wiwi-Anne. Hej då!

2012-03-26 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0