16 november - battre dag idag

Hejsan alla. tack for era peppningar nu kanner jag mig mycket battre!  Jag sov ut bra inatt aven om ajg bara fick 6 timmars somn. Dumma farmville...

Jag vaknade i morse ur en drom fran Arlington, VA   vet inte varfor jag drommt om det men jag gillad det stallet, barnen hade vaxt otroligt mycket och babisen som idag ar lite mer an ett ar var hur sot som helst och dom hade byggt pool pa baksidan.. Nice dromm som sagt.

Nu har jag just jobbar fran halv sju till atta, gjorde fruksot och packade vaskorna till skolan sedan kom deras pappa och hamtade upp barnen, alla pa samma gang vilket ger mig en timma extra ledigt :)   Nu sitter jag och planerar vad jag ska ata till frukost, kanske lite yogurt och flingor, vi far se. 
Senare idag efter att jag atit frukost och duschat sa ska jag dra mig till bibblan och sega runt lite dar, lasa bocker har blivit en fin sak for mig att spendera tiden med.

Jag borjar jobba igen halv fyra da jag ska hamta lillkillen pa skolan, sedan hem och formodligen inte gora mycket alls eftersom withney inte har nagot gymnastik idag da hon har gjort illa foten sa behover jag FORHOPPNINGSVIS inte jobba langre an till sju, men det far man ju alltid se vad som hander.

Har en jobvecka med 36 timmar, skont om man gamnfor med 60 men dock itne licka mycker pengar :(

Jag raknar ner tills pa torsdag da jag antligen klockan fem beger mig till maine igen och jag ska fira mina sma sota som fyller tva ar, ja tvillingarna blir stora :'( sedan fyller faktiskt mitt forsta vardbarn Michael ocksa ar tror det blir atta, tiden gar fort. Mamma fyller ocksa ar, men henne sager jag val grattis till har pa bloggen.. Har ju ingen anning om vad hon gor nu for tiden men bytta telefonnummer och sa vidare.. whatever! 
manga fodelsedagar och inga paket.. kanns trakigt men sant jag har inga bra paket affarer har i boston.. bara massa blomaffarer och farsalonger sant sadana stallen men gora sina naglar fina.. Boring! inte annu en djuraffar i narheten :(

Farmor som du fragade omd et blir nagot sverige, det blir det inte har jar inte rad helt enkelt :(
Emelie jag saknar dig med som tusan!!
Mona pappa och tant marika saknar jag ju med forstass!

Nu ska jag gora dagen nyttigheter och inte sitta bort tiden har pa datorn!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Å vad skönt att du känner dig bättre tillmods, jaså tvillingarna fyller 2 nu, va kul att du kan fira dom! Ha en bra vecka nu, många kramar och fortsätt tänk på dig själv...puss unge, love..

2009-11-16 @ 20:25:51
URL: http://www.dreaminred.se
Postat av: Marika

Hjärtat vad glad jag blir att du känner dig bättre, det känns bra i Tant Marikas hjärta!!

Ta nu hand om dig & fånga dagen som den kommer!!

Pözzar & Krammar i MASSOR till dig!!

2009-11-17 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0