1 november - inget ar som jag tankt mig.

Hejsan alla nu antligen sitter jag har igen. Som ni kanske inte vet sa bor jag pa forsta vaningen i huset har, vilket bertyder att jag inte har nagot internett dar :( vet inte varfor.. det ar super dalig tackning och det gor mig so himla irriterad sa det ar inte sant. dorfor har jag och min dator inte varit vanner pa ett bra tag.

Jag ar sa himla langt efter i min plannering sa det ar inte heller sant. har missat massor och ar sa otroligt irriterad over det ok.  Tillexempel
Har inte valt kurs att plugga annu
har inte hittat yngves paket annu och darfor inget hunnit skickat alla andras heller
har inte kollar upp flygbiljetter hem
har inte traffat nagra kompisar annu
har inte hunnit mailat/ ring ambasade i sverige for dom ar troga och svarar inte
har inte gjort nagot om man sager sa, Tommy som lillkillen heter har varit sjuk sedan den 15 oktober och vilkt innebar for mig massa mera jobb, mindre somn och ingen traning for mig, kanner mig itne bra alls och som gradden pa moset har jag feber, ont i huvudet och ont i magen och nedre delen av ryggen vilket ger resultat i inget somn jag kan itne hitta nagot bra satt att sova pa sa dom sistra dagarna i veckan har jag nog sammanlagt sovit 6 timmar... jag kanner mig grinig.

igar var det halloween och jag hade mer ont an vanligt och pa raga pa allt behover jag jobba.. jag var vit i ansiktet och behoved inte ann kla ut mig haha jag var super sjuk. fros som en liten gris och hade hur mycket klader pa mig som helst tills det var dax att satta pa mig min vampyr klanning jag lanade av min vardmamma. val ute gick det var lite battre men vad behovde dom mig till? det var 6 vuxna och7 barn och 3 av barnen ar stora nog att ga sjalva... sa dessa 6 vuxna personer och mig vilket var sju vuxna behovde se till 4 barn ? kunde jag inte fatt vara hemma och vila, varanda steg jag tog   tog dod pa mig.. men ar glad att jag kom med dom allafall och fick se hur det var, alla var utkladda och det var riktigt kul. nar jag kom hem pa kvallen satt jag pa trappen med 2 av mina barn och sa kom det en grupp pa 6 tjejer och dom borjade prata svenska guush vad glad jag blev, sa fick jag deras mail adresser sa ska maila dom ska blir kul om jag kan bli kompis med dom.

denna veckan som gick har bestatt av 62 timmar, vilket jag aldrig i hela mitt liv kommer att gora om sa himla jobbigt och speciellt nar jag var sjuk sjalv. Nej tack.


Nu sitter jag har och vantar pa att pappa ska komma tillbaka sa kan jag ju beratta att jag kopt mig en kompis som heter Albin han ar en Betta fisk och ar rod. Jag kopte honom den 29 i rena farten gick forbi en affar med fiskar gick in och kollade sedan var han kopt med sten och allt som behovdes och det gick bara pa 10 dollar vilket jag ar super nojd med. Jag dopte honom till albin for jag ajg sag han for forsta gangen tankte jag pa min lillebror och sa var namnet bestammt. jag saknar sverige och alla syskon, nara och kara.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej det var skönt att höra från dig igen, men jag blir orolig när du säger att du har ont i nedre delen av ryggen. Tycker att du skall kolla om det onda du hade förut verkligen är borta. Snälla kolla upp det.

Det var allt en lång vecka du har haft, hoppas du inte behöver göra om det igen.

Ta väl hand om dig.

Kramar i massor från oss.

2009-11-01 @ 22:48:56
Postat av: Mona P G

oj oj låter som du haft det tufft, säger som mormor gå till en doktor så du inte blir rejält sjuk!!



Haha en guldfisk så kul...



Ta det nu lugnt denna veckan, och jag har bytt jobb. Jag jobbar nu mera på förskola/dagis kul, men slitsamt på ett annat sätt än fritis.



ha det bäst och krya på dig! Love

2009-11-02 @ 10:12:31
Postat av: Morfar

GÖR SOM MORMOR SÄGER,

HON VET VAD HON PRATAR OM, FÖRSTÅR DU.

KRAM KRAM KRAM !

2009-11-02 @ 15:46:33
Postat av: Farmor

Hej!

Såg inte ditt "äntligenmail" förän i dag , fast jag kollar varje dag. Nu får du se till att bli riktigt bra , instämmer jag med tidigare skrivare. Hoppas ändå att familjen är trevliga med dej. Du brukar ju inte ha svårt för att bli omtyckt. Är barnen goa?

Har ni svininfluensa där borta? Här är det ett evigt tjat om man ska vaccinera sej eller inte.

Ha det bra och var rädd om dej.KRAM från farmor

2009-11-02 @ 23:08:49
Postat av: Marika

Jadu Johanna jag säger som dom andra GÅ & kolla upp vad som är galet! Jag saknar dig oxå men nu har jag snart Rosanna att krama på.

Var rädd om dig Johanna & kramar i MASSOR

2009-11-03 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0