12 maj - ibland forstar jag mig inte pa mig sjalv!

Emelie jag vet inte an, men grabben ar himla sot :P haha  far se har bara kannt han i 3 veckor eller sa... han bor ok himla langt bort eller ja narmare tre timmar.. och har finns inga bussar...   hur ar det med din blogg? skicka adressen!  

Igar kopte jag och anna samma ring sa nu ar vi smaforlovade tillsammans  haha tjejer vet alltid vad tjejern vill ha och de vet hur vi ska behandlas :P haha sa varfor behovs killar ?   Ja jag vet inte iallafall... men nu vet ni att jag agen en ring och ajg har aven tagit lite bilder som jag kommer blogga upp idag :D

Nu gar bada diskmaskinen och tvattmaskinen  torkis ar igang ockas... jag sitter fortfarande i pjamas och segar pojkarna sover sa gott.
Nu ska jag plantera min blomma!   hors!

Nu ar jag tillbaka igen   och som vanligt hittar jag inte mina saker nar jag vill ha dom.. minneskortlasaren ar borta igen.. suck jag och min vanliga ordning pa livet... jaja nu blir det val te och leta pa vinden efter den. 

Var med anna till bandgarden och kollade pa djur med barnen, kul och sa himla sota bilder jag har pa alla smattingarna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det låter som du har roligt , inte för jag riktigt begriper vad du gör ...

Det skulle vara roligt att se några av bilderna du pratar om nån gång.

Här ska det vara vår , men i går snöade det på förmiddan. I dag har solen varit framme en hel del.

Ha det bra i fortsättningen också. Kram från farmor.

2009-05-12 @ 23:15:10
Postat av: eeeeemelie!

there you have it!

inga bussar?! hur träffade du han från första början? jocke bor tre timmar ifrån mig ;)

haha :D stackars bruden <3 te fixar allt!

2009-05-13 @ 11:54:35
URL: http://www.knackamackadam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0