11 maj

Jada nu sitter jag har iallafall 20 minuter... innan M och T kommer hem..

Haha emelie kan inte lata bli att skratta!! Du ar kul du, haha ok men det loser vi pa nagot satt ska du se :D och nar du mailar mig, maila inte sa langt da hinner jag aldrig ta tid att svara pa det TOKIGT LANGA mailet :P

Har just damsugit mitt rum och gjort i ordnign sa jag kan ta lite bilder dar idag sa ni far se hur det ser ut, min vardpappa ska hjalpa mig att ta mer den stora tavlan forst bara.  damsog aven storarummet nar jag anda var igang.. dom andra rummen far vanta tills en annan dag, kanner inte for att vara froken duktig och stada idag.

Hegen var bra anna och jag sov hos pojkarna och sen akte vi hem for att fira morsdag, som jag firade hos anna eftersom min familj inte firar det... men gjorde iallafall ett kort till Nadra som hon fick nar jag kom hem.

Idag planeras en shopping tur med toserna senare ikvall efter jobb och allt ar klart..  vet inte om jag behover kopa nagon men kommer val som valnligt hem med iallafall tre fyra saker... far se..

solen lyser skont har idag men kanner inte anns for att vara ute.. kanns som om nagot ar fel, inte for att det ar det (vad jag vet) men men blir val bra sa smaning om.

Nu ska jag dra mig upp fran stolen och ga och vika lite tvatt innan smattingarna vaknar upp.  och kanske knappa nagra kort i rummet... far se men jag har iallafall fatt tillatelse att lagga upp bilder pa bloggen fran huset :D

Bye so long

Kommentarer
Postat av: emelie

haha jamen vafan, du känner ju mig, lättlurad och allmänt blåst XD

kan ju inte låta bliiii! undrar massor ju ;) får fan ta tag i skypeskiten, det är OCKSÅ typiskt mig, att aldrig ta tag i saker :P

hallå elleeeeer, are you going steady with some guy?! ;)



2009-05-12 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0