4 mars

Nu har jag nyss atit god mat med hela famlijen.. mysigt :)
Dagen har rullat pa som vanligt
vaknat, frukost, lekt, gatt ut, sovit morgon nap, bytt blojor, atit igen, suttit vid datorn, lekt lite mer, hamtat M och T vid bussen, varit ute och lekt, art and crafts projects, gjort ett scrapbookingkort, atit igen, kollat pa "hsm showen" och nu ar det nu.. nu ska jag kolla pa en film, vet inte vilken an men lanade 5 st pa bibblan, man far ha dom i en vecka och da blir det ju en film om dagen :D haha

Fick lon idag 200 dollar... nice, ska sparas infor resor...

I morgon ska jag pa en fotoutstallning utav    Patrisha Mclean, kolla in hennes hemsida har     http://www.patrishamclean.com/      ska bli kul, men vardfamilj bjuder med mig dit :)
 

ne nu ska jag sova, vantar svar pa mailet jag mailade dig Mona <3

Hors senare, eller i morgon iallafall Bye

Kommentarer
Postat av: Mona P G

har inte glömt dig...har bara haft fullt upp, vi åker ju nu i helgen....vi får diss det nästa vecka! Puss ha en bra helg....

2009-03-06 @ 08:59:17
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0