29 mars, nu ar tiden som vanligt igen

Ja idag staller man fram klockan i sverige... sa nu ar det som vankligt sex timmars skillnad igen, jag har 192 dagar kvar har i maine sen far man se om man stannar extra eller inte. sa i vilken fall som helst kommer jag att vara hemma inom 400 dagar yeya me, kuligt va ?

Ja Kerstin, i denna famlijen har jag lediga helger :) sa da kan jag gora massa sadant :) hehe

Farmor varfor ar du aldrig inne pa msn langre :O eller ar det jag som ar pa fel tid?

Jag vill nu tala om for er att jag har bokat hostel 10 april 11 och 12 april for da bar det av till neagrafallen med toserna :D wiiii

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej! Jag mailar hellre för det är så svårt att hitta folk på msn.

Vad häftigt att åka till Niagarafallen. Vad säger din familj? Dom tycker väl du är tuff , Fast du ska väl inte bada där????? Eller åka båt utför? Haha.

Hur långt är det dit ni ska? Jag ser att det är själva påskhelgen ni ska åka och då får du förståss ledigt. Är du riktigt frisk nu efter senaste persen?

Nu fick du många frågor , få se om jag får svar.Kram från farmor. ( jag försökte msn-a nyss ,men det kom inget från dej)

2009-03-29 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0