13 mars

Idag bar det av att plugga lite i New york state :)   

jag kommer lagga upp mitt schema senare efter som sota anna tar med sin laptop :) hehe  man vet ju inte vad jag far plugga forsene man kommer dit :P

Jag har packat.. badklader, filmer, lilla dvdn, klader, kameran eos 20d, popkorn, pepparkakor, och smorgasar... o juste gymklader ok, fast dom tror jag inte att jag kommer anvanda simmar nog helre mer avslappning idet :)

just nu kokar jag agg til frukost, ska gora agg macka, mums!!

Mobil funkar inte dar, sa det ar mailen eller bloggkommentarer som galler for er! :)

nu maste jag ga, dom kommer kl 11 och hamtar mig, sa ska ata frukost duscha och lagga ner kamerqan i vaskan.. sen ar jag fullbordad infor en resa pa 5 timmar i bilen, ja 2 ipodar jag har med :P hha josses det ar som om jag ska resa runt jorden... haha ni som kanner mig vet...


hannah

Kommentarer
Postat av: pernilla plånborg

Dina småkusiner tackar så mycket för presenten, jättefina. Eric har berättat i skolan att han har fått paket ända från USA.

Skönt att läsa att du har det bra, personalen på kvarnbäcken undrar hur du har det, så jag får meddela lite. Kram Pernilla

2009-03-14 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0