8 juni

Det har varit sa himla bra vader dem senaste dagarna att jag totalt glomt bort att updatera... men nus ka jag beratta lite..

Jag anna och Larissa var med annas hostpparents och campade eller vi sov hemma i huset medans familjen campade en liten bit bort vid stranden.. vi spelade vollyboll och solade, jag ar rod som en jag vet inte vad.. rod iallafall.. som tur var har jag fatt en fin rod farg, och inga fula kanter fran kortbyxer eller sa eftersom vi sprang runt i bikini hela dagen och simmade runt i vattnet och bara tog det lungt. underbart var det, vattnet var varmt och det var hur latt som helst att kasta sig i, och ni som kanner mig vet att alla ganger ar det inte lika latt att fa i mig i vattnet..

Igar var anna och larissa pa dubbeldate, haha jag med sa klart fast utan date da haha men blev anda bjuden pa bion an larissas grabb dom ar sa snalla bada tva! eller alla fyra ska jag nog saga eftersom Anna och larissa ok ar snalla , vi kollade pa bakfyllan hhah och jag ar seriost nar jag sager att jag inte skrattat sa mycket pa lange..

Har om dagen tog jag tvillingarna till farmen dom hade tvillinggetter jatte sota pa 4 dagar, och en kobabis, ankor, far och det var nog allt dom hade...pojkarna alskade det!

idag kom anna over pa morgonen vi var ute och lekte sen gick vi in vid lunch och at mac&chees   jag och anna at sallad. sen akte dom hem for att alla vara barn hade sleeping time!

annas hostforaldrar ska nog vara ute och campa i helgen igen sa det blir nog att tillbringa helgen at annas house! 

for er som inte vet sa har mina vardforaldrar fatt ett erbjudande om brollop i italien, sa om 20 dagar tror jag det ar beger sig mina host foraldrar sig till italien i 1,5 vecka for att fota brollop och ha lite semester.. ska bli skont faktiskt att fa vara sjalv med barnen hela dagarna och bara mysa omkring :)
sen helgen so kommer da kommer slaktingar till barnen och hamtar dom sa jag far huset for mig sjalv! yeay girls night at hannahs house  :D   kul det kommer bli!!!!

jag hoppas att paket kommer snart till sverige, och att det var bra.

Nu ska jag tvatta golvet lite.! hors senare!

Kommentarer
Postat av: Marika

Åh du verkar ha det så gott Johanna! Så¨skönt att läsa.

Rosannas biljett till Nya Zeeland är nu bokad & betald. Jobbigt tycker mamma Marika men det är bara att gilla läget! Var är alla mina paketer då? Lådor fulla med pudelgrejer från USA vill jag ha! ler

Kramen från mig till dig!!!!

2009-06-08 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0