3 juni

Nu sitter jag har igen, varmt har varit ute hela morgonen med pojkarna.. Vi har just byggt klart sandladan at dom sa nu leker dom dar som aldrig forr..  25 grader varmt och inte ett moln sa langt ogat kan se, hur bra far usa bli?

Ska val snart vika lite tvatt och tvatta av golvet lite cam hallde ut sindricka mitt pa golvet sa nu blir det val myr attak! :( bla bla...

iallafall anna var har pa morgonen ok, underbara lilla tjej.. eller hon ar ju inte liten haha men iallaflal vi planerade helgen... fredag  svensk tacos xxx filmerna och beautinight.   lordag  anna ska ev. klippa sig efter det stranden med glass och makaronisallad anna sover hos mig. sondag sa ar det dax att aka till freeport och lamna tillbaka mina chorts bada tva som ar trasiga redan... sen hem pa au pair mote grillning hos anna och larissas lcc.. sen hem igen och hitta pa nagot kul.

Nu ska jag jobba lite :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du verkar har fullt upp och vilket väder ni har, det kan inte vi skryta med, här är det ca 9-10 grader varmt och blåser nästan storm idag.

Ha det så bra så hörs vi senare.

Kram mormor

2009-06-04 @ 11:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0