11 Juni

Nu sitter jag har, ska nog sluta sitta har nar pojkarna har sovtid.. Kanns som om inget blir gjort aven om jag redan fixat allt kanns det lite konstigt att sitta har och slosa bort tiden.!  fast och andra sidan, idag ar det trakvader och jag har just last ut Harry Potter boken, den forsta altsa och jaa den ar pa engelska :) fick se boken i Tylers bokhylla och sa lanade jag den har om dagen nu ar den slut sa det blir till bibblan och lana dom andra bockerna och filmerna med sa klart, har Harry Potter pa skallen just nu.. Han har aldrig varit en favorit men Mona laste bockerna for oss nar dom kom ut i tur och ordning sa det sitter val i det dar med spanning och allt verkara dra fast mig i bockerna.  Men tacksam ar jag for det for nu har jag nagot vattigt att gora, lasa engelska och lara mig mer om spraket.

Igar kvall gjorde jag en liten lista pa allt jag vill/ska gora nar mina vardforaldrar aker till Italien, det borjar ju dra ihop sig.

Jag var aven med Anna och Larissa igar en liten svagn vi akte till Mandy varan frisor har i usa, jag klippte lite till det var lite langt sa vi kortade av det lite mera..  ska vanta 2 manader nu och sen klippa det igen fast annu kortare denna gangen sa att min blonda farg forhoppningsvis kan ta slut snart, jag ska lata min vanliga farg vaxa ut nu. Sa nar jag kommer hem till sverige igen har jag min naturliga harfarg igen :)  "stolt"  Haha

Nej nu har jag nog skrivit lite kommer inte pa nagot mer att skriva om, sa ska inte doprata nu bara for att fa er att lasa lite langre :P  Bye so long

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Nu har Micis och Elsa slutat skolan, med fina betyg! I kväll sprang Karolina ut, med väldigt fina betyg!! Flera mvg och vg! Nog kommer hon in alltid! Duktiga tjejer och killar i vår familj. Nu är Micis och Karolina i sviken....hm men mobilen är flitigt använd, puss och kram M

2009-06-11 @ 22:49:15
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0