9 januari, babisen har landat!!!



Oj oj oj jag var mitt i min coola drom, jag var ute mitt ute i ett stort hav pa en ode o och kopte klader... da hor jag nagon ropa Hannah Hannah, jag vet att det inte ar nagon fran sverige (eftersom jag heter Johanna men i usa kallas Hannah) ljudet blir klarare och klarare sen satter jag mig upp i sangen och sager    Yes what is the time? haha kunde jag inte hittat nagot battre att saga typ nagot i stil med har det hant nagot? men iallafall dar i min dorroppning star Debra och nastan fortfarande sagar Hannah hela tiden.. Sa sager hon nagot jatte snabbt och jag som inte var vaken vid denna tidpunkt dvs. 5:12 pa morgonen...Hon sager det igen och annu en gang sen har ajg fatt upp huvudet och borjat lyssna pa riktigt.. Hon ska till sjukhuset och hon tror att babisen kommer komma idag :) wiie blev sa glad att jag at glass till frukost :D haha kanske inte det basta men nu har jag hand om pojkarna heltsjalv sa da ar det nog bra att vara vaken, visserligen ar dom inte vakna men om det skulle handa nagot sa ar det bra att vara alert! 
Sa nu sitter jag har jatte nyfiken och funderar pa om hon kommer fa blont eller brunt har, om hon kommer vara lika blek i kroppen som alla andra i familjen, om hon kommer sova som hon ska dvs utan att stora resten av huset, med massor av mer. hihi

Nu ar klockan kvart i sju om 15 minuter ska jag ga och vacka M upp och gora honom klar infor skoldagen, pop pop  (farfar) kommer och hantar honom som vanligt vid fem i atta!


Nu ska jag springa ivag och starta en tvatt, och gora lite sma uppstadning och kanske ta liten "riktig" frukost


Ha det bra nu sa lange uppdaterar nar jag vet mer ska aven visa er vad jag kopt at den nu annu inte fodda tosen :)



Hej igen, for ca 30 minuter sen ringde Michael och berattade att dom kommer ha en tjej inom en timma!

KUL   :D:D    hoppas dom ringer snart och berattar goda nyheter, nu ska jag ner o gymmet lite!





Hej alla nu sitter en super glad liten aupair pa andra sidan jorden och ar valdigt superduper lycklig!!!!!!
Idag krunt tiotiden foddesn en liten tjej och jag ar nog varldens lyckligaste just nu!!





Rosanna och jag planerar, josses hoppas allt gar i vara planer.. ni far veta mer nar jag far veta mer om allt funkar och sa, det vore sa himla kul. Jag vill aka pa semester till australien forresten och vem vet kanske jag och Rosanna drar oss dit efter ett tag.. Allt kommer bli super kul om det blir som vi vill att det ska bli, hihi eller hur Rosanns??!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Spännande, lilla snutta, vad gulligt! Lukta på henne från mig....hoppas dom döper henne till det mkt vackra namnet Mona ihihi eller möjligtvis Marika....



puss min prinsessa, i dag är det MIN stora julklappsdag!

2009-01-09 @ 16:15:24
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Johannan

Tja! TACK för det utförliga svaret! Haha! Vill verkligen åka på en gång, det låter sjukt kul! Just nu har jag väl inte så många fler frågor, men det är skönt att veta var man kan vända sig! Eller förresten! Vad läser du för kurser? Finns det möjlighet till danskurser? Eller det kanske är väldigt olika beroende på var man hamnar...:p tack för att du tar dej tid! /Johanna!

2009-01-09 @ 17:11:03
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: Johannan

Tja! TACK för det utförliga svaret! Haha! Vill verkligen åka på en gång, det låter sjukt kul! Just nu har jag väl inte så många fler frågor, men det är skönt att veta var man kan vända sig! Eller förresten! Vad läser du för kurser? Finns det möjlighet till danskurser? Eller det kanske är väldigt olika beroende på var man hamnar...:p tack för att du tar dej tid! /Johanna!

2009-01-09 @ 17:12:33
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad då, min stora julklappsdag, som Mona skriver, julafton har väl inte varit i år än hi hi.

Grattis till tillökningen i familjen och jag säger som Mona, lukta på henne från mig med.

Kram från mormor

2009-01-09 @ 18:17:25
Postat av: Frida

Wiee vad kuul :D Hälsa dom grattis ;)

2009-01-09 @ 20:36:04
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Johannan

Vad roligt! Ännu en liten parvel att ta hand om!:) åh, australien, det har alltid varit mitt drömresemål. Hoppas du får det härligt! Kram johanna:)

2009-01-09 @ 20:56:33
URL: http://johannabischoff.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Ååhh, grattis! Vad roligt att hon har kommit nu! Yeay! :D

Och ja, om allt går som vi vill så blir det verkligen super kul!!!

2009-01-09 @ 21:50:35
Postat av: Fridan

Hehe vad gulligt att han säger det :) Vet ni än vad hon ska heta? :)

2009-01-10 @ 02:04:11
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: zandra

hej ja det måste vi!! men vad gör du imorn? tänkte åka och shoppa imorn på tysons du får gärna hänka :) annars kan vi göra något senare!

2009-01-10 @ 03:55:20
URL: http://lifeintheus.blogg.se/
Postat av: emelie

åh kul med en bebis :D jag längtar tills mina kompisar börjar skaffa så man kan få kittla dom på magen ^^ vad ska hon heta?

2009-01-10 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0