8 januari

Haha emelie ja om jag kunde komma hem over en helg vore det toppen men det tar sadan tid att flyga...

Tack for alla komentarer, blev forvanad att det var sa manga! Tack an en gang.

Nu har jag rast, dagen borjade med att jag var jatte trott kunde knappt komma upp, men val uppe gick allt som pa rals!
Igarkvall kollade jag pa House 2 avsnitt sa var klar runt halv 11 med det, kanske bara ska kolla pa ett avsmitt varje kvall, sa himla bra :D Fast jag blundade faktist i det forsta avsnittet, nar dom var tvugna att snitta upp halsen pa en patient (lite laskigt men hon hade ju dott annars..) sa ikvall blir det bara ett avsnitt om jag inte ska ut med Nelly sa klart da blir det inget...

Iallafall, fixade M infor skolan i morse, tack han ar frisk idag skont skont! det gick snabbt dock for han vill inte ata sa mycket, sa det tar ca 5 minuter for han att ata.. sen kom farfar o hamtade M sa akte dom ivag. Da kommer J ner och det var dax att gora samma procidur (heter? stavas? INGEN ANNING) igen kla pa, borsta tander, fixa frukost och borsta haret. sen spelade han dator lite efter det tog Debra honom till skolan och nu sitter jag har helt sjalv,, funderar pa frukost kanske vore gott :) sa bye so long!



Jag vill bara saga att idag nar jag vaknade kollade jag min mail lite snabbt och gissa om jag blev glad? Nu ar mitt liv som det ska kanns det som, kanner ingen skult till nagot kanner mig bara helt superglad och duktig pa nagot vis.
Tack!
Jag vet igentligen inte om jag ska skriva om detta i bloggen men jag tycker det ar skont att skriva till nagon som laser nagon som kanske inte kanner mig men andra bryr sig lite smatt... Tack Mamma!!



Annu en gang josses v ad jag uppdaterar massa onodigt. Men iallafall nu har jag varit ute och gott, skickade en sak en till pappsen hoppas han gillar det :) hihi
Nu ska jag ner och se annu ett avsnitt av house eftersom det ar exakt en timma och 15 minuter innan jag borjar sa hinner jag med ett avsnitt :) haha Bye alla hemma i sverige!!

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Haha.. kul att du gillar den!



Aa jag förstår att det måste vara ovant som fan i början :P grymt att du trivs iaf. Saknar du sverige?

2009-01-08 @ 15:48:06
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; varsågod ;d haha!



Ahww tack :) :)

Kram

2009-01-08 @ 17:10:20
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

House är ju bara bäst!!!!

2009-01-08 @ 17:12:59
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Siw

Vi är många som bryr sig om dig, det ska du veta och jag läser din blogg nästan varje dag.

Kram från Siw

2009-01-08 @ 17:32:39
Postat av: Nils Maria

Läser din blogg så fort det kommer något nytt :) Jätte kul att läsa om hur bra det går, snart måste jag själv börja fundera på vad jag vill, kanske Apu pair? (stavning?) Kram Johanna

2009-01-08 @ 18:33:56
Postat av: Farmor

Hej!

Ska jag vara fröken och stava åt dej? Har du ingen ordlista? Iaf brukar du skriva. Det kan jag tolka. Procedur frågade du efter och jag har sett att du skriver egentligen fel , inte i i början. Jag ska hålla utkik efter mer om du vill.

Jag tycker också om House , den är ju jättebra. Nu har dom börjat sända Anne på Grönkulla , min mest älsade flickbok , men jag kan inte vara hemma och se den mitt på dan varje dag.

Kram från farmor.

2009-01-08 @ 22:58:13
Postat av: emelie

haha du 'r för söt" annars skulle hon ha dött" det är ju bara på låtsas ^^ men jag håller med, house är förbannat bra :)

2009-01-10 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0